1-9-قلمرو پژوهش……………………………………………………………………………………………………….       11

فصل دوم: ادبیات پژوهش

2-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………..    13

2-2- مدل اثربخشی………………………………………………………………………………………………………….     14

2-3- دو تئوری درباره اثربخشی تبلیغات…………………………………………………………………………….       15

2-4- برای تعیین اثربخشی تبلیغات چه چیزی را باید اندازه گیری کنیم؟…………………………………  19

2-5- نقش برنامه ریزی صحیح رسانه ها در اثربخشی…………………………………………………………..         20

2-6- تغییر مداوم  دنیای رسانه ها……………………………………………………………………………………..       20

2-7- ماموریت و هدف……………………………………………………………………………………………………      25

2-8- تصمیم درباره بودجه تبلیغات…………………………………………………………………………………… 25

2-9- ارزیابی و انتخاب پیام……………………………………………………………………………………………… 26

2-10- تصمیم درباره رسانه………………………………………………………………………………………………. 26

2-11- ارزیابی اثربخشی تبلیغات………………………………………………………………………………………. 27

2-12- اثربخشی تبلیغات………………………………………………………………………………………………….. 28

2-13- ابعاد آثار مثبت منفی……………………………………………………………………………………………… 28

2-14-تحلیل نظریه اثربخشی تبلیغات………………………………………………………………………………… 29

2-15- حوزه های اثربخشی تبلیغات…………………………………………………………………………………. 30

2-16- ابعاد اعتمادسازی در رسانه تبلیغی………………………………………………………………………….. 31

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

2-17- مدل های اعتمادسازی در رسانه های تبلیغی- تجاری………………………………………………..   35

2-18- مدل اعتماد دیویس، مایِر و شورمن…………………………………………………………………………. 36

2-19- مدل TAM ………………………………………………………………………………………………………… 38

2-20- بررسی نظریه ناهماهنگی شناختی از لئون فستینگر و کاربرد آن در تبلیغات…………………..     40

2-21- کاربرد نظریه های ارتباطات: اقناع و تبلیغ………………………………………………………………… 51

2-22- اقناع و نگرش………………………………………………………………………………………………………. 53

2-23- پروپاگاندا……………………………………………………………………………………………………………..     54

2-24- پژوهش های انجام شده در جهان…………………………………………………………………………… 70

2-25- پژوهش های انجام شده………………………………………………………………………………………… 71

فصل سوم: روش تحقیق                                                                                  

3-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….     77

3-2- روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………….. 77

3-3- روش جمع آوری داده ها………………………………………………………………………………………… 77

3-4- جامعه و نمونه آماری……………………………………………………………………………………………… 78

3-5- روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………….. 78

3-6- روائی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………. 78

3-7- روش های تجزیه و تحلیل آماری…………………………………………………………………………….. 79

فصل چهار: تجزیه و تحلیل داده ها                                                                     

آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………………………….    81

آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………………………….. 82

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1- بحث و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………….. 87

5-2- پیشنهاد پژوهش……………………………………………………………………………………………………… 90

5-3- محدودیت پژوهش…………………………………………………………………………………………………. 90

منابع……………………………………………………………………………………………………………………………….   91

ضمائم…………………………………………………………………………………………………………………………….    95

چکیده:

هدف از این پژوهش بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت نادری لاهیجان می باشد و از لحاظ هدف از نوع تحقیقات کاربردی بوده و از لحاظ روش توصیفی از نوع همبستگی می باشد.

این پژوهش به روش میدانی انجام خواهد گشت.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت