دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی |
1-9-قلمرو پژوهش………………………………………………………………………………………………………. 11
فصل دوم: ادبیات پژوهش
2-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….. 13
2-2- مدل اثربخشی…………………………………………………………………………………………………………. 14
2-3- دو تئوری درباره اثربخشی تبلیغات……………………………………………………………………………. 15
2-4- برای تعیین اثربخشی تبلیغات چه چیزی را باید اندازه گیری کنیم؟………………………………… 19
2-5- نقش برنامه ریزی صحیح رسانه ها در اثربخشی………………………………………………………….. 20
2-6- تغییر مداوم دنیای رسانه ها…………………………………………………………………………………….. 20
2-7- ماموریت و هدف…………………………………………………………………………………………………… 25
2-8- تصمیم درباره بودجه تبلیغات…………………………………………………………………………………… 25
2-9- ارزیابی و انتخاب پیام……………………………………………………………………………………………… 26
2-10- تصمیم درباره رسانه………………………………………………………………………………………………. 26
2-11- ارزیابی اثربخشی تبلیغات………………………………………………………………………………………. 27
2-12- اثربخشی تبلیغات………………………………………………………………………………………………….. 28
2-13- ابعاد آثار مثبت منفی……………………………………………………………………………………………… 28
2-14-تحلیل نظریه اثربخشی تبلیغات………………………………………………………………………………… 29
2-15- حوزه های اثربخشی تبلیغات…………………………………………………………………………………. 30
2-16- ابعاد اعتمادسازی در رسانه تبلیغی………………………………………………………………………….. 31
2-17- مدل های اعتمادسازی در رسانه های تبلیغی- تجاری……………………………………………….. 35
2-18- مدل اعتماد دیویس، مایِر و شورمن…………………………………………………………………………. 36
2-19- مدل TAM ………………………………………………………………………………………………………… 38
2-20- بررسی نظریه ناهماهنگی شناختی از لئون فستینگر و کاربرد آن در تبلیغات………………….. 40
2-21- کاربرد نظریه های ارتباطات: اقناع و تبلیغ………………………………………………………………… 51
2-22- اقناع و نگرش………………………………………………………………………………………………………. 53
2-23- پروپاگاندا…………………………………………………………………………………………………………….. 54
2-24- پژوهش های انجام شده در جهان…………………………………………………………………………… 70
2-25- پژوهش های انجام شده………………………………………………………………………………………… 71
فصل سوم: روش تحقیق
3-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………. 77
3-2- روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………….. 77
3-3- روش جمع آوری داده ها………………………………………………………………………………………… 77
3-4- جامعه و نمونه آماری……………………………………………………………………………………………… 78
3-5- روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………….. 78
3-6- روائی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………. 78
3-7- روش های تجزیه و تحلیل آماری…………………………………………………………………………….. 79
فصل چهار: تجزیه و تحلیل داده ها
آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………. 81
آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………………………….. 82
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- بحث و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………….. 87
5-2- پیشنهاد پژوهش……………………………………………………………………………………………………… 90
5-3- محدودیت پژوهش…………………………………………………………………………………………………. 90
منابع………………………………………………………………………………………………………………………………. 91
ضمائم……………………………………………………………………………………………………………………………. 95
چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت نادری لاهیجان می باشد و از لحاظ هدف از نوع تحقیقات کاربردی بوده و از لحاظ روش توصیفی از نوع همبستگی می باشد.
این پژوهش به روش میدانی انجام خواهد گشت.
[دوشنبه 1398-07-29] [ 10:28:00 ب.ظ ]
|