۱-۱ ارزشیابی کیفیت دوره‌های یادگیری الکترونیکی

۱-۱ ارزشیابی کیفیت دوره‌های یادگیری الکترونیکی نظام­های آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش می‌کنند. بی‌تردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از […]

مقاله (پایان نامه حقوق) ۱-۱-۱-۱ مهارت‌های موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی

۱-۱-۱-۱ مهارت‌های موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی یادگیرنده منابع غنی اطلاعاتی را می‌شناسد و آنها را ارج می‌نهد به خوبی می‌داند که چه می‌خواهد و به دنبال چه چیزی است، متفکری نقاد، تحلیل‌گر و گزینش‌گر اطلاعات است، از فنون و ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مرور اطلاعات و داده‌ها از منابع گوناگون استفاده می‌کند. داده‌ها و […]

پایان نامه رشته روانشناسی در مورد : باورهای فراشناختی و اعتیاد

باورهای فراشناختی و اعتیاد در پژوهش‌های مرتبط با وابستگی به مواد، علاوه بر تبیین ابعاد گوناگون این مشکل، سعی شده است متغیرهایی که این اختلال را پیش‌بینی می‌کنند نیز کشف شود. یکی از متغیرهای مهم، عوامل فراشناختی است. با وجود تأکید تحقیقات قدیمی‌تر بر تأثیر عوامل شناختی بر اختلال وابستگی به مواد، با مطرح شدن […]

منابع پایان نامه روانشناسی با موضوع شناخت درمانی در اعتیاد

شناخت درمانی در اعتیاد شناخت درمانی همواره توسط درمانگرانی که در این شیوه مجربند به اجرا در می‌آید. می‌تواند هم بصورت جلسات گروهی یا انفرادی (با خود درمانگر) انجام شود. جلسات بطور میانگین ۴۵ دقیقه بطول می‌انجامد. اساس درمان شناختی بر این مفهوم است که افراد الگوهای متفاوتی از افکار دارند که بر روزانه برطبق […]

فروش اینترنتی فایل پایان نامه روانشناسی راهبردهای یاددهی یادگیری – ندریس فعال

راهبردهای یاددهی یادگیری – ندریس فعال ارائه یافته های مربوط به سوال های پژوهش: سوال های اساسی که در پژوهش حاضر مورد بررسی قرار گرفتند در چهار محور اصلی قرار دارند که عبارتند از: معلمان نمونه در تدریس از کدام راهبرد ها و روش ها بهره می گیرند؟ نحوه تعامل معلمان نمونه با دانش آموزان […]

آدرس سایت برای متن کامل پایان نامه ها

 

دانلود مقالات : راهبردهای یاددهی یادگیری – ندریس فعال

روش انجام پژوهش پژوهش حاضر به لحاظ ماهیت جزو پژوهش های کیفی از نوع مطالعه­ موردی است. روش تحقیق کیفی، به رویه‌ی تحقیقی گفته می شود که یافته های آن از طریق داده‌های آماری و یا کمّی کردن حاصل نشده است. به عبارتی، تحقیق کیفی با معانی، مفاهیم، تعاریف، نمادها و توصیف ویژگی ها […]

پایان نامه ارشد : شادابی کلاس برای بروز خلاقیت و یادگیری فعال در درس ریاضی

شادابی کلاس برای بروز خلاقیت و یادگیری فعال در درس ریاضی بهترین محیط برای رشد و پرورش خلاقیت دانش­ آموزان، کلاس درس است و بهترین فردی که می تواند این فرآیند رشد نقش اساسی داشته باشد، معلم کلاس است. زیرا او با شناخت ویژگی های فردی دانش­ آموزان می تواند به تناسب توانمندی­ها، برای بروز […]

مقاله نشانه‌ها و علایم بالینی اعتیاد اینترنتی:

نشانه‌ها و علایم بالینی اعتیاد اینترنتی: اورزاک (۲۰۰۵) وابستگی به اینترنت را به عنوان یک مشکل روانشناختی دارای دو دسته علایم و نشانه‌ها می‌داند. الف- نشانه‌ها و علایم روانشناختی و ب- نشانه‌ها و علایم جسمانی ۲-۴-۱ نشانه‌های روانشناختی: نوعی احساس خوب بودن و رضامندی که به فرد هنگام استفاده از رایانه دست می‌دهد، ناتوانی […]

پایان نامه روانشناسی در مورد : تعریف نظری و عملیاتی دینداری

تعریف نظری و عملیاتی دینداری علمای اسلام غالباً دین را مجموعه ای از تعالیم و دستورات می دانند که از سوی خداوند و به وسیله پیامبران بر انسان فرو فرستاده شده تا انسان و جامعه بر اساس آن راه کمال بپیماید ومی توان آن را شامل سه بخش “عقاید،”اخلاقیات” و احکام”دانست که با فطرت انسان […]

ویژگی­های اساسی سبک­های یادگیری

ویژگی­های اساسی سبک­های یادگیری ویژگی­های اساسی سبک­های یادگیری عبارتنداز: رویه­ای بودن[۱]: سبک­های یادگیری، بیشتر با فعالیت­های شناختی مرتبط هستند تا محتوای این سبک­ها. سبک­های یادگیری به تفاوت­های افراد در ادارک، تفکر، حل مسئله، یادگیری و برقراری ارتباط با دیرگان و غیره اشاره می­ کند. بنابراین، تعریف سبک­های یادگیری یک تعریف فرآیندی است. ۲. فراگیر

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت