پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : تاثیر سرمایه اجتماعی بر توسعه مدیریت دانش سازمانی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت 
با عنوان :تاثیر سرمایه اجتماعی بر توسعه مدیریت دانش سازمانی
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت 
عنوان :
تاثیر سرمایه اجتماعی بر توسعه مدیریت دانش سازمانی
مطالعه موردی : شهرداری مرکزی کرج 
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
پژوهش حاضر با توجه به نقش و اهمیت سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش که در سال های  اخیر از کلیدی ترین منابع یک کشور و یا سازمان محسوب می شوند به تبیین نقش این دو دارایی ناملموس و منبع استراتژیک سازمانی در توسعه پایدار و مزیت سازمانی می پردازد . انتقال و تسهیم دانش و اطلاعات در سطح کلان و خرد بین افراد و سازمانها ، بستگی به افرادی دارد که این انتقال را تسهیل و تسریع می کنند به همین دلیل اهمیت ارتباطات و تعاملات مبتنی بر اعتماد و هنجارها میان افراد در گسترش ، خلق و کاربرد دانش مورد تاکید قرار گرفته است . در همین راستا تلاش شده است تا چگونگی ارتباط میان سرمایه اجتماعی درون سازمانی و برون سازمانی بر توسعه مدیریت دانش سازمانی در شهرداری مرکزی کرج و نیز ابعاد سرمایه اجتماعی شامل بعد ساختاری ، بعد شناختی و بعد رابطه ای با 5 فعالیت اصلی مدیریت دانش ، شامل کسب دانش ، ثبت دانش ، انتقال دانش ، خلق دانش و کاربرد دانش را بررسی کند و میزان اثر گذاری مدیریت دانش از سرمایه اجتماعی در سازمان را مورد آزمون قرار دهد .
جامعه اماری این پژوهش را در بخش دورن سازمانی مدیران و کارمندان شهرداری مرکزی کرج و در بخش برون سازمانی شهروندان و مشتریان شهرداری های مناطق مختلف کرج تشکیل می دهند . تحقیق حاضر از نظر هدف یک تحقیق کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها یک تحقیق توصیفی پیمایشی و از نوع همبستگی می باشد .
تعداد صفحه :236
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت