پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : شناسایی منشا های ریسک و مدیریت کردن آن در شرکت توسعه پترو ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی
با عنوان : شناسایی منشا های ریسک و مدیریت کردن آن در شرکت توسعه پترو ایران 
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
عنوان :
شناسایی منشا های ریسک و مدیریت کردن آن در شرکت توسعه پترو ایران 
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
واژه ریسک ، واژه ای متعارف و پرکاربرد در فرهنگ لغات زمانه ی ماست که در ارتباط با شرایط شخصی ، شرایط اجتماعی و شرایط تجاری می باشد. یکی از جاهایی که مدیریت ریسک امتیاز ویژه ای پیدا کرده مدیریت پروژه هاست. شاید به دلیل طبیعت ریسکی پروژه ها . عواملی وجود دارند که در همه پروژه ها تکرار می شوند و پروژه ها را به صورت ذاتی ریسکی می کنند. این عوامل عبارتند از :
منحصر به فردی – پیچیدگی در شاخه های مختلف فنی ، تجاری ، تداخل ها یا ارتباطات ، فرضیات و محدودیت ها درباره اینده ، اهداف – مردم ، شامل مدیریت و اعضای تیم پروژه کارفرمایان و مشتریان ، تامین کنندگان و پیمانکاران فرعی ، همه کسانی که گستره آنها غیر قابل پیش بینی است – نیازمندی ها ، انتظارات و اهداف ذی – نفعان که می تواند تغییر کند باهم اشتراک داشته باشند یا مخالف هم باشند – تغییر و محیط زیستی که پروژه را در بر می گیرد.
این عوامل ریسکی در طبیعت همه پروژه ها ایجاد می شود و بدون تغییر در پروژه نمی توانند از بین بروند به عنوان مثال ، پروژه ای که منحصر بفرد نباشد محدودیت نداشته باشد با مردم درگیر نشود و تغییری ایجاد نکند درواقع یک پروژه نخواهد بود .
تلاش برای از بین بردن عوامل ریسکی یک پروژه آن را به چیزی دیگر تبدیل خواهد کرد و آن دیگر یک پروژه نخواهد بود . در واقع پروژه ها ریسک های مربوطه را به منظور به دست آوردن منافع در یک روش کنترل شده می پذیرد .
تصور کردن پروژه بدون ریسک غیر ممکن است لذا ایجاد یک سیستم که توانایی شناسایی کنترل و بهبود رسکها رادر یک  پروژه داشته باشد ضروری به نظر می رسد . هدف از تدوین این نوشتار نیز ایجاد این سیستم دریک پروژه نمونه می باشد که با موفقیت انجام شد .
تعداد صفحه :189
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت