پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی عوامل داخلی موثربر سود آوری شعب بانک کشاورزی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی
با عنوان : بررسی عوامل داخلی موثربر سود آوری شعب بانک کشاورزی 
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازگانی
گرایش مالی
عنوان :
بررسی عوامل داخلی موثربر سود آوری شعب بانک کشاورزی
مطالعه موردی : استان کردستان
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
در ایران نقش بازارهای پولی (بانک­ها) در تامین مالی بخش­های مختلف اقتصادی به مراتب قوی­تر و پررنگ­تر از بازارهای سرمایه (بورس اوراق بهادار) می­باشد. بنابراین، با توجه به نقش برجسته بانک­ها در اقتصاد کشور، ارزیابی عملکرد آنها می­تواند از اهمیت فوق­العاده­ای برخوردار باشد. سودآوری از جمله عوامل تاثیرگذار در ارزیابی عملکرد بانک­ها به حساب می­آید. عوامل مؤثر بر سودآوری بانک­ها را می­توان به عوامل داخلی (تحت کنترل مدیریت بانک­ها) و عوامل خارجی (خارج از کنترل مدیریت بانک­ها) تقسیم نمود. این پژوهش درصدد مطالعه و بررسی نحوه تاثیرگذاری عوامل داخلی مؤثر بر سودآوری شعب بانک کشاورزی استان کردستان می­باشد. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش از نوع روش توصیفی-تحلیلی و از شاخه پیمایشی است. به لحاظ ارتباط بین متغیرها، پژوهش حاضر از نوع همبستگی و زیرشاخه­ی تحلیل رگرسیون می­باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی 42 شعبه بانک کشاورزی استان کردستان و قلمرو زمانی آن نیز سالهای 1387، 1388، و 1389 می­باشد. داده­های مورد نیاز این پژوهش از طریق پرسشنامه و صورتهای مالی شعب بانک کشاورزی استان کردستان استخراج گردیده است. روشهای آماری مورد استفاده برای آزمون فرضیه­ها، آلفای کرونباخ، آزمون T تک نمونه­ای، تحلیل همبستگی و رگرسیون بوده‌ که از طریق نرم‌افزار SPSS اجرا و محاسبه شده‌اند. در این پژوهش متغیر وابسته ROA (بازده دارایی­ها) و متغیرهای مستقل عبارتنداز: نوع و میزان سپرده­ها، نوع و میزان تسهیلات اعطایی، شاخصهای مدیریت نقدینگی، مدیریت هزینه­ها، مدیریت ریسک اعتباری، انحراف از منابع و مصارف، اندازه، موقعیت جغرافیایی شعب، تعداد کارکنان،تحصیلات کارکنان، متوسط سن و متوسط سابقه کار کارکنان.
طبق نتایج این پژوهش، متغیرهایی همچون: مدیریت هزینه­ها، مدیریت نقدینگی و مدیریت ریسک اعتباری در مقایسه با سایر متغیرها از یک ارتباط مثبت و معنی­دار بسیار قوی با متغیر سودآوری برخوردار می­باشند. درنهایت، با توجه به نتایج حاصله، یک سری راهکارهای عملی برای افزایش سودآوری بانک­ها علی الخصوص بانک کشاورزی پیشنهاد گردیده است.
تعداد صفحه :293
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت