پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی رضایتمندی مشتریان بانک رفاه و ارتباط آن با کیفیت خدمات بانک
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی
با عنوان : بررسی رضایتمندی مشتریان بانک رفاه و ارتباط آن با کیفیت خدمات بانک
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
عنوان :
بررسی رضایتمندی مشتریان بانک رفاه و ارتباط آن با کیفیت خدمات بانک
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
هدف این پژوهش در گام اول بررسی عوامل تاثیر گذار بر برداشت مشتری از کیفیت خدمات و در گام دوم بررسی ارتباط میان برداشت از کیفیت خدمات و رضایت مشتری می باشد . به این منظور محقق از مدلی براساس مقال های موکش کومار و تحقیقات ایشان در کشور مالزی و با افزودن یک عامل جدید به نام راحتی بر عوامل و ابعاد پیشتر مدل سروکوال  بهره جسته است یعنی در جایی که با افزودن عامل ششم دسته بندی تازهای از این ابعاد بدست داده شد که عبارتند از ظواهر قابلیت اطمینان ، پاسخگو بودن خاطر جمع بودن همدلی و راحتی . در این تحقیق ابتدا آمار توصیفی مربوط به وضعیت متغیر های تحقیق با به کار گیری جداوول و نمودار ها به نمایش گذاشته شده و در ادامه برای آزمون فرضها و امار استنباطی از روش های اماری و ازمون های متفاوت استفاده گردیده است .
یافته های این پژوهش نشان می دهد در میان ابعاد کیفیت خدمات دو بعد قابلیت اطمینان و همدلی بیشترین تاثیر را بر داشت مشتری از کیفیت به خود اختصاص داده اند و ابعاد ظواهر خاط جمع بودن و پاسخگو بودن از لحاظ تاثیر گذاری در رده های بعدی قرار دارند و بعد راحتی بر برداشت مشتری از کیفیت خدمات تاثیری ندارند .
پاسخگو بودن وهمدلی به ترتیب بیشترین میزان خشنودی رادر بین مشتریان به خود اختصاص داده اند و مهمترین ابعادی هستند که در بانک رفاه وجود دارد و می توان به آنها تکیه کرد .
تعداد صفحه :160
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت