پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : ارزیابی عملکرد براساس کارت امتیازی متوازن
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی
با عنوان : ارزیابی عملکرد براساس کارت امتیازی متوازن 
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
عنوان :
ارزیابی عملکرد براساس کارت امتیازی متوازن
مطالعه موردی : سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
ارزیابی شرط لازم مدیریت است اگر چیزی را نتوان ارزیابی نمود نمی توان آن را مدیریت کرد سرمایه گذاری ومدیریت روی دارایی های نامشهود در بالندگی و شکل گیری سازمان های مشتری مدار و پاسخگو منجر به تولید خدمت ارزان و بالارفتن سطح رضایتمندی جامعه هدف می گردد امروز ه دیگر نمی توان با ابزار های اندازه گیری عملکرد دوران اقتصاد صنعتی موفقیت سازمان را سنجید .
روش ارزیابی متوازن ابزاری برای ترجمه چشم انداز و راهبرد سازمان در قالب سنجه های جامع ارزیابی عملکرد است که چارچوبی برای ارزیابی راهبردی و سیستم مدیریت فراهم می سازد .
پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و برای جمع آوری داد ه ها از روش توصیفی – استنباطی و از ابزار پرسشنانه در قالب مقیاس پنج رتبه ای لیکرت استفاده شده است . به منظور دقت کار کلیه 210 نفر کارکنان سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان مورد سنجش قرار گرفتند با استفاده از روش آمار ناپارامتریک t استودنت و تقریب توزیع نرمال در سطح معنی داری 5 درصد میانگین نمرات پاسخگویان با مقدار ثابت سه مقایسه شدند .
عدم توازن در پیشرفت استراتژی ها کاملا مشهود می باشد یعنی اینکه استراتژی سلامت معیشیت و رفاه جامعه هدف بر دو استراتژی دیگر سایه افکنده است .
تعداد صفحه :134
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت