پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی رابطه میان عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی در بانک های تجاری
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی 
با عنوان : بررسی رابطه میان عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی در بانک های تجاری استان کردستان
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی 
گرایش تولید و عملیات
عنوان :
بررسی رابطه میان عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی در بانک های تجاری استان کردستان
مطالعه موردی : بانک های شهرستان سنندج 
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
آنچه که امروز مهار بازدهی و سود آوری بانک ها و موسسات مالی را در برگرفته عاملی پیچیده و مفهومی گسترده به نام بازاریابی است در تعاریف بازاریابی به پیش بینی از آینده اشاره شده و فعالان و اساتید این رشته ورود بانک های خارجی را به عرصه رقابتی بانک داری کشور قریب الوقوع دانسته اند که در این صورت دستیابی به استرانژی های هوشیارانه بازاریابی را برای بانک ها لاززمه برون رفت از بحران های آتی و استفاده از فرصت ها می دانند . نکته ای که در این شرایط بسیار حائز اهمیت است اینکه عرصه رقابتی در نظام بانکی بسیار پیچیده و دشوار شده است و در پیش بینی های بازار آینده وضعیت بس پیچیده اری را ترسیم می نماید . چرا که هنوز جای بانک های خارجی در کنار بانک های موجود خالی است . در این پژوهش رابطه میان عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی در بانک های تجاری مورد بررسی گرفته است . عملکرد بازاریابی هر یک از بانکها از نظر کارایی ، اثر بخشی و انطباق پذیری و همچنین مزیت رقابتی آنها با پنج شاخص مزیت مشهود ، مزیت مرکب ، مزیت پایدار ، مزیت پویا و مزیت متجانس مورد بررسی قرار می گیرد .
این پژوهش از لحاظ هدف از نوع کاربردی و از نظر روش ، توصیفی و از نوع همبستگی می باشد که برای جمع اوری اطلاعات و داده ها از مطالعات کتابخانه ای و توزیع پرسشنامه استفاده شده است . نمونه گیری به روش تصادفی ساده انجام شده و پرسشنامه ها میان کارکنان و مشتریان ده بانک ملت ملی کشاورزی تجارت رفاه کارگران سامان ، سرمایه ،پارسیان ، اقتصاد نوین و کارافرین که همگی به صورت تصادفی ازمیان سایر بانک ها انتخاب شده اند توزیع شده است .
تعداد صفحه :220
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت