در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.
 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
عنوان :
ارزیابی عملکرد براساس کارت امتیازی متوازن
مطالعه موردی : سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
ارزیابی شرط لازم مدیریت است اگر چیزی را نتوان ارزیابی نمود نمی توان آن را مدیریت کرد سرمایه گذاری ومدیریت روی دارایی های نامشهود در بالندگی و شکل گیری سازمان های مشتری مدار و پاسخگو منجر به تولید خدمت ارزان و بالارفتن سطح رضایتمندی جامعه هدف می گردد امروز ه دیگر نمی توان با ابزار های اندازه گیری عملکرد دوران اقتصاد صنعتی موفقیت سازمان را سنجید .
ر

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

وش ارزیابی متوازن ابزاری برای ترجمه چشم انداز و راهبرد سازمان در قالب سنجه های جامع ارزیابی عملکرد است که چارچوبی برای ارزیابی راهبردی و سیستم مدیریت فراهم می سازد .
پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و برای جمع آوری داد ه ها از روش توصیفی – استنباطی و از ابزار پرسشنانه در قالب مقیاس پنج رتبه ای لیکرت استفاده شده است . به منظور دقت کار کلیه 210 نفر کارکنان سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان مورد سنجش قرار گرفتند با استفاده از روش آمار ناپارامتریک t استودنت و تقریب توزیع نرمال در سطح معنی داری 5 درصد میانگین نمرات پاسخگویان با مقدار ثابت سه مقایسه شدند .
عدم توازن در پیشرفت استراتژی ها کاملا مشهود می باشد یعنی اینکه استراتژی سلامت معیشیت و رفاه جامعه هدف بر دو استراتژی دیگر سایه افکنده است .
تعداد صفحه :134
قیمت : شش هزار تومان

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت