پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : ارزیابی اثر بخشی کانال های اطلاع رسانی و تفهیم استراتژی ها به کارکنان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی – گرایش مالی
با عنوان : ارزیابی اثر بخشی کانال های اطلاع رسانی و تفهیم استراتژی ها به کارکنان
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت
پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدریت بازرگانی گرایش مالی
عنوان :
ارزیابی اثر بخشی کانال های اطلاع رسانی و تفهیم استراتژی ها به کارکنان 
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
مقدمه :
امروزه توسعه ، پیشرفت و کسب مزیت رقابتی تحت تاثیر عدم اطمینان های محیط پیرامون سازمان هایت و سازمان ها برای دست یابی به موفقیت باید از نوعی برنامه ریزی اصولی بهذه گیرند که آینده نگر و محیط گرا باشد . در این راستا برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک مطرح است که بررسی محیط خارج و داخل سازمان ، فرصت ها و تهدید های محیط خارجی و نقاط ضعف داخلی سازمان را شناسایی می کند و با توجه به ماموریت و چشم اندز سازمان ، استراتژی هایی را ارائه می دهد که از ریسک عدم موفقیت سازمان می کاهند و با تبدیل این استراتژی ها به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت و تخصیص منابع ، بقا و بهبود سازمان را تضمین می کنند .
ولی مطالعات انجام شده درصد بالایی از شکست استراتژی ها را گزارش می کنند که در بسیاری از موارد استراتژی ها در مرحله پیاده سازی با مشکل و شکست روبه رو شده اند . اصولا چالش های اساسی مدیریت استراتژیک بیش از مرحله تدوین ، در اجرای استراتژی ها نهفته است . اجرای استراتؤی مرحله تبدیل حرف به عمل است و این امر به لحاظ گستردگی ابعاد کار و تعدد عوامل بازدارنده ، از پیچیده ترین و ارزشمند ترین قابلیت های سازمانی به شمار می آید .
باید اذغان داشت استفاده از ساز و کار های مناسب جهت برقراری ارتباط و انتقال استراتژی به همه افراد سازمان ، کلید موفقیت در پیاده سازی استراتژی است .
سازمان ها برای دست یابی به موفقیت نیازمند انند که کلیه کارکنانشان استراتژی را بفهمند و کار روزمره خود را به نحوی انجام دهند که در راستای اهداف و استراتژی های کل سازمان باشند در این راستا ارتباطات نقش بسیار مهمی ایفا می کند چرا که مدیریت ارشد با به کار گیری کانال های مختلف میتواند اهداف و استراتژی های سازمان را به گونه ای انتقال دهد که همه کارکنان رادر جهت دستیابی به آنها همسو کند .
تعداد صفحه :159
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت