ای بر روش تحقیق در علوم انسانی. تهران: انتشارات سمت. حیدری، محمدحسین، اعرابی، زینب، امامی، راضیه (۱۳۹۱). بررسی تطبیقی ارزش ها در اسلام و لیبرالیسم و دلالت های تربیتی و اخلاقی آن. فصلنامۀ اسلام و پژوهش های تربیتی. سال چهارم. شمارۀ دوم. صص ۸۵-۱۰۶ خادمیان، طلیعه(۱۳۸۷). سبک زندگی و مصرف فرهنگی: مطالعه ای در حوزه جامعه شناسی فرهنگی و دیباچه ای بر سبک زندگی فرهنگی ایرانیان. تهران: انتشارات جهان کتاب‏. خالقیان، بلال(۱۳۸۲). روابط انسانی در مدرسه. تهران: انتشارات مهاجر. دلاور، علی (۱۳۸۸). روش تحقیق در روانش شناسیو علوم تربیتی. ویراست چهارم.چاپ بیت و نهم. تهران: نشر ویرایش رشاد، علی اکبر(۱۳۸۲). دموکراسی قدسی.تهران :انتشارات مؤسسه فرهنگی دانش و اندیشه معاصر. زارعان، محمدجواد(بی تا).تربیت دینی، تربیت لیبرال. فصل نامه معرفت. شمارۀ ۳۳ .صفحۀ ۸- ۱۵٫ زرقانی، حسن(۱۳۸۲). بررسی مقایسه ای آزادی در اسلام، مارکسیسم و لیبرالیسم. فصل نامۀ علوم سیاسی. سال ششم، شمارۀ بیست و سوم. صفحۀ ۱۷۲-۱۷۳ زمان شعار، الهام (۱۳۹۱). بررسی رابطۀ سبک زندگی و خود کارآمدی عمومی با اضطراب مرگ در سالمندان مقیم آسایشگاه های تهران. کارشناسی ارشد چاپ نشده. دانشگاه علامه طباطبایی. ساداتی نژاد، مهدی(۱۳۸۸). واکنشجریان روشنفکری ایران در برابر لیبرالیسم از دهۀ چهل تا انقلاب اسلامی. فصلنامۀ علمی-پژوهشی مطالعات انقلاب اسلامی. سال پنجم. شماره هفدهم. صفحات ۱۲۷-۱۵۶ سعیدی رضوانی، محمود، باغگلی، حسین(۱۳۸۹). نقدی بر روش های تربیت دینی با تأکید بر برنامۀ درسی پنهان. مشهد: انتشارات آستان قدس رضوی. سعیدی، زهرا (۱۳۹۱). بررسی رابطۀ کیفیت زندگی، سبک زندگی، عملکرد تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پژشکی دانشگاه اصفهان. کارشناسی ارشد چاپ نشده. دانشگاه علامه طباطبایی. شریعتمداری، علی(۱۳۸۷). اصول و فلسفۀ تعلیم و تربیت. تهران: انتشارات امیر کبیر. شعاری نژاد، علی اکبر(۱۳۸۳)، فلسفۀ آموزش و پرورش، تهران: انتشارات امیر کبیر. صافی، احمد (۱۳۸۳)، آموزش و پرورش ابتدایی، راهنمایی تحصیلی و متوسطه. انتشارات سمت. ضرغامی، سعید، سجادیه، نرگس، قائدی، یحیی (۱۳۹۱). بازاندیشی مفهومی «پرورش تفکر» همچ.ن بستر فرهنگی تحول نظام آموزشی بر بنیاد نظریۀ انسان عامل. فصلنامۀ راهبرد و فرهنگ. سال پنجم. شمارۀ ۱۷و ۱۸٫ صص۱۲۳-۱۵۱٫ طباطبایی، محمدحسین(۱۳۸۸). بررسی های اسلامی، جلد اول. قم: نتشارات بوستان کتاب. عصاره، علیرضا (۱۳۷۷)، خانواده و ضرورت توجه به اوقات فراغت فرزندان، ماه نامۀ پیوند، شمارۀ دویست و بیست و پنجم. صص۲۲۶-۲۲۷ ف‍اض‍ل‍ی ، م‍ح‍م‍د(۱۳۸۲). م‍ص‍رف و س‍ب‍ک زن‍دگ‍ی . ق‍م : انتشارات ص‍ب‍ح ص‍ادق . فتحی واجارگاه، کوروش(۱۳۸۶).برنامۀ درسی به سوی هویت های جدید: شرحی بر نظریات معاصر برنامۀ درسی. جلد اول. تهران : انتشارات آییژ. فتحی وارجارگاه، کورش، واحد چوکده، سکینه(۱۳۸۱). شناسایی آسیب های تربیت شهروندی در برنامۀ درسی پنهان؛ نظام آموزش متوسطۀ نظری از دیدگاه معلمان زن شهر تهران و بهبود ارائۀ راهکارهایی برای بهبود آن. نشریۀ نوآوری های آموزشی. شماره هفدهم. ص ۱-۳۷ فرزانه پور، حسین، بخشایی زاده، محمد(۱۳۹۰). تساهل ومدارا در قرآن. فصلنامۀ علمی- پژوهشی اندیشۀ نوین دینی.سال هفتم، شمارۀ بیست و پنجم.صفحات ۱۵۸-۱۷۶٫ قطب، محمد(۱۳۶۶). ویژگی های جهان بینی و ایدئولوژی اسلامی. (محمد خامنه ای،مترجم). تهران: انتشارات مؤسسۀ ملّی. کارکنان نصرآبادی، محمد(بی تا). هویت اجتماعی و انحراف اجتماعی در جریان اجتماعی شدن. نورمگز کوهستانی، حسینعلی، خلیل زاده، امینیان(۱۳۸۳). پژوهشی در اوقات فراغت و راه های بهره وری از آن. مشهد: انتشارات مؤسسۀ چاپ و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. کیوان فر(۱۳۸۹)، بررسی تطبیقی و تحلیلی اوقات فراغت و فعالیت های فوق برنامۀ مدارس ابتدایی در کشورهای ایران و آمریکا. چاپ نشده. کارشناسی ارشد. دانشگاه علامه طباطبایی گال، مردیت و والتر بورگ و جویس گال (۱۳۸۹). روش های کمی و کیفی در علوم تربیتی و روان شناسی. جلد اول. (احمدرضا صر، مترجم). تهران: انتشارات سمت لوی، الف (۱۳۸۰).برنامه ریزی در مدارس. (فریده مشایخ، مترجم). تهران: انتشارات مدرسه. محمدی، مجید (۱۳۷۹)، لیبرالیسم ایرانی، الگوی نا تمام، تهران: انتشارات جامعۀ ایرانیان برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت tinoz.ir مراجعه کنید. تصویر درباره جامعه شناسی و علوم اجتماعی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت