پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : نقش بازارچه های مرزی در توسعه اقتصادی استان کردستان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت
با عنوان : نقش بازارچه های مرزی در توسعه اقتصادی استان کردستان
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
دانشگاه آزاد اسلامی
  شهید چمران اهواز
پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت
عنوان :
نقش بازارچه های مرزی در توسعه اقتصادی استان کردستان
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
مقدمه :
تجارت خارجی و ارتباط آن با رشد اقتصادی یی از موضوعات بحث انگیز به ویژه در انتخاب استراتژی توسعه در کشور های در حا توسعه می باشد . در زمینه رابطه صادرات و رشد اقتصادی مطالعات زیادی انجام شده است در مطالعات فوق بین صادرات و رشد تولید رابطه مثبتی وجود داشته است .
صادراتی می تواند در رشد اقتصادی موثر باشد که جنبه تک محصولی نداشته باشد مثل ایران که هر چه صدرات نفت خام افزایش یابد نه تنها تاثیر چندانی بررشد اقتصادی کشور ندارد بلکه میزان وابستگی به این عامل را افزایش می دهد . بنابراین در مورد ایران اگر بخواهیم میزان وابستگی به نفت خام را از بین ببریم و به توسعه صادرات غیر نفتی بپردازیم ، لازم است میزان تولید فراتر از مقدار صادرات افزایش یابد .
بازرگانی خارجی از قدیم الایام مورد نظر کشور ها و دولت ها بوده است و به ان توجه زیادی می شده است این توجه اغلب به آن بوده است که نه تنها بر رنوی رشد کشور اثر غیر قابل انکاری داشته بلکه برای کشور های جهان سوم حائز اهمیت خاصی بوده به طوریکه برای آنها جنبه حیاتی داشته است کشورهای جهان سوم به علت ساختمان مخصوص توبید قادر به تامین تمام نیازمندی های روز افزون خود در داخل نیستند و از طرف دیگر سیاست های اعمال شده از جانب قطب های صنعتی و کشورهای توسعه یافته احتیاج به بازارهای خارجی را ایجاب می کند .
تعداد صفحه :196
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت