بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش |
2-2-2- پیشینه داخل كشور………………………………………………………………………………………………………. 46
فصل سوم : ( روش تحقیق )
3-1- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………. 58
3-2- روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………. 58
3-3- جامعه آماری و روش نمونه گیری :…………………………………………………………………………………… 59
3-4- روش گردآوری اطلاعات (میدانی، کتابخانهای و غیره):……………………………………………………. 59
3-5- ابزار اندازه گیری:………………………………………………………………………………………………………………… 59
1- پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی ………………………………………………………………………………………. 59
2- پرسشنامه تعهد سازمانی……………………………………………………………………………………………………………………….. 59
3-6- شیوه اجرای پژوهش ………………………………………………………………………………………………………….
60
3-7- روش تجزیه وتحلیل اطلاعات:…………………………………………………………………………………………… 60
فصل چهارم : ( تجزیه و تحلیل داده ها )
4- 1 – مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………. 62
4-2 ) آمار توصیفی …………………………………………………………………………………………………………………….. 63
4-3) آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………………………….. 66
عنوان صفحه
فصل پنجم :( نتیجهگیری و پیشنهادها )
5-1- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………. 69
5-2- نتیجه گیری و پیشنهاد …………………………………………………………………………………………………….. 69
5-3- محدودیتها ………………………………………………………………………………………………………………………….. 73
فهرست منابع و مآخذ ………………………………………………………………………………………………………………….. 74
الف – فارسی…………………………………………………………………………………………………………………………………. 75
ب- لاتین ……………………………………………………………………………………………………………………………………… 81
چكیده
هدف از این پژوهش ، بررسی سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش شهر شیراز است . جامعه مورد مطالعه كلیه كاركنان سازمان آموزش و پرورش در سال تحصیلی 90-1389 است . حجم نمونه ، بر اساس اصول علمی و فرمول تعیین حجم نمونه ، 80 نفر بوده كه با استفاده از شیوه نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای از جمعیت یاد شده انتخاب شده اند . برای بررسی پرسش های پژوهش از دو ابزار زیر استفاده شده است :
[دوشنبه 1398-07-29] [ 07:30:00 ب.ظ ]
|