پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : شناسایی نقش اجزای سرمایه فکری در بهبود عملکرد بانک کشاورزی در استان کردستان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت
با عنوان :  شناسایی نقش اجزای سرمایه فکری در بهبود عملکرد بانک کشاورزی در استان کردستان
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت 
عنوان :
 شناسایی نقش اجزای سرمایه فکری در بهبود عملکرد بانک کشاورزی در استان کردستان
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
مقدمه :
باورود به اقتصاد دانشی ، دانش در مقایسه با سایر عوامل تولید مانند زمین و سرمایه و ماشین الات و . از ارجحیت بیشتری برخوردار شده است به طوری که در این اقتصاد دانش به عنوان مهمترین عامل تولید محسوب می شود و از آن به عنوان مهمترین مریت رقابتی سازمان ها یاد برده می شود . یکی از ویژگی های دانش این است که نامشهود است یعنی غیر قابل لمس و غیر قابل محسوس است و ارزشگذاری و اندازه گیری آن خیلی سخت و مشکل است در صورتی که در گذشته سازمان ها با استفاده از روش های حسابداری قادر بودند تا ارزش و اندازه عوامل تولید خود را به طور کامل محاسبه کنند ولی امروز این روش های حسابداری دیگر دارای کارایی لازم نیستند . دانش به عنوان یکی از مهمترین اجزای دارایی های نامشهود محسوب می شود . در گذشته بیشتر دارایی های سازمان ها مشهود بوده اند ولی امروز قسمت اعظم دارایی ها ی سازمان ها نامشهود هستند در این اقتصاد دانشی موفقیت سازمان ها به توانایی مدیریت این دارایی های نامشهود بستگی دارد و برای اینکه بتوانیم این دارایی ها را مدیریت کنیم ابتدا می بایستی آنها را شناسایی و اندازه گیری کرده و در نهایت می توانیم آنها را مدیریت کنیم
با ورود به اقتصاد دانشی ما به مدل جدیدی از دارایی های سازمانی نیاز داریم به طوری که دارایی های سازمانی را می توان به 2 دسته کلی تقسیم کرد :

داراییهای مشهود
دارایی های نامشهود
در این تحقیق تلاش می شود تا با بررسی عملکرد بانک کشاورزی در استان کردستان با تاکید بر میزان سود آوری نقش اجزای سرمایه فکری را بر موفقیت شعب این بانک بررسی نماید و راهکار هایی که به ارتقای دانش فکری و متعاقبا بهبود و توسعه بانک بینجامد شناسایی  نموده و ارائه دهد .
تعداد صفحه : 118
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت