پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : سنجش عملکرد بانک بر پایه مدل کارت امتیازی متوازن
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت 
با عنوان :سنجش عملکرد بانک بر پایه مدل کارت امتیازی متوازن
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت 
عنوان :
سنجش عملکرد بانک بر پایه مدل کارت امتیازی متوازن
مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهرستان سنندج
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
کارت امتیازی متوازن یک ساز و کار مدیریتی است . که بر پایه ی اندازه گیری بنا شده و پیش نیاز مدیریت استراتژیک می باشد . هدف این پژوهش ، توصیف و اندازه گیری عملکرد شعب بانک سپه شهرستان سنندج بر پایه مدل کارت امتیازی در نیمه اول سال 1389 می باشد . پژوهش ازنوع توصیفی پیمایشی است . نمونه آماری را 31 تن از مدیران ، 94 تن از کارکنان و 100 تن از مشتریان بانک تشکیل داده اند . در پژوهش حاضر از سه پرسش نامه محقق ساخته که روایی و پایانی پذیرفته های داشته اند استفاده شده است .
نتایج مربوط دو جملهای نشان می دهد که در اکثر شاخص ها عملکرد دستگاه یاد شده رضایتبخش بوده است . افزون بر آن ، یافته ها حاکی از آناند که شعب بانک سپه در شهرستان سنندج در منظر مالی به 41.4 درصد اهداف ، در منظر مشتریان به 83.38 درصد ، در منظر فرایند های داخلی به 66.13 درصد و سرانجام در منظر رشد و یادگیری به 74 درصد از اهداف ، رسیده اند . همراستا با دستاورد پژوهش های مبتنی بر کاربرداین سازو کار در دیگر دستگاهها ، که بر پایه آنها استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی متوازن در ارزیابی عملکرد ، به مدیران این امکان را داده تا با درک نارساییها و و تکیه بر نقاط قوت ، در ارزیابی اهداف کوتاه مدت و بلند مدت ، توازن واقعی را میان شاخص های اصلی و فرعی و میان عملکرد داخلی و خارجی ایجاد نمایند در یافته های این پژوهش نیز به مدیران توصیه شده تا بدنبال راههایی برای جبران کاستی های مشاهده درمنظر های چهار گانه باشند .
تعداد صفحه :146
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت