پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی موانع استقرار بودجه عملیاتی در ایران و ارائه یک مدل برای آن
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش مالی
با عنوان :  بررسی موانع استقرار بودجه عملیاتی در ایران و ارائه یک مدل برای آن
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
مقدمه :
با توجه به اهمیت بودجه ریزی بعنوان ابزاری برای مالیه عمومی و سیاست مالی دولت علم و احاطه کامل نسبت به اصول بودجه ریزی زمینه های قانونی بودجه و سایر مشخصات آن برای اداره کنندگان امور عمومی جامعه و سازمانهای دولتی بسیار ضر وری است.
نظام بودجه ریزی یکی از خرده نظام های موجود در یک نظام اقتصادی سیاسی و اجتما عی است. نظام بودجه ریزی همانند شریان یک موجود زنده می باشد که وظیفه انتقال خون حیاتبخش درآمدهای دولت به بخشهای مختلف جامعه و اقتصاد را بعهده دارد . به همین دلیل هر گونه اختلال گرفتگی و بیماری در این شریان کل پیکره کشور را با بحران مواجه می کند .
نظامهای سنتی بودجه ریزی تنها بدنبال کنترل این است که مبالغ (بودجه – ای ) (چگونه)  و ( کجا) هزینه می شود و در پی این نبوده است که این هزینه ها برای چه اهدافی انجام می شود .
ساختار سنتی بودجه   (کنترل ) را تنها به منزله کنترل  مقدار مصرف بودجه و فرایند هزینه آن قلمداد می کند.این ساختار  نمی توانند اطلاعاتی در مورد رابطه میان  (منابع ) مصرف شده و (نتایج )بدست آمده از برنامه ها و سازمانها بدست دهد و لذا اثر بخشی برنامه ها زیر سوال می روند .
بودجه به مفهوم کلی ، برنامه کامل و وضعیت مالی یک شخص یا و یک سازمان ،یک خانواده ،
یک جامعه را برای آینده دور و نزدیک مشخص و ترسیم می کند ، بنابراین هر نظام بودجه ای اعم از وسیع یا محدود، علاوه بر ویژگی های خاص خود باید سه مشخصه زیر را نیز در برداشته باشد .

دارا بودن هدف و چگونگی رسیدن به هدف و آثار نتایج ان
برآور هزینه ها و منابع تامین مالی آنها
در نظر گرفتن تحولات کمی میفی در وضعیت و شرایط مورد نظر از آغاز تا پایان برنامه
تعداد صفحه :166
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
با عنوان کاویان وارد شده‌اید. خارج می‌شوید؟

دیدگاه 



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت