در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.
 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
عنوان :
بررسی عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران در ر ابطه با مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر در بیمه دانا شعبه کرمانشاه 
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده فارسی

در دنیای پر رقابت امروز شرکت های بیمه پیشرو توجه زیادی به جلب رضایت مشتری می کنند ، به قول پیتر دراکر  هدف خود را جلب رضایت مشتری قرار می دهند تا سود ، زیرا سود به دنبال آن مهم تحقق می یابد  شناسائی عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران  می تواند کمک شیانی به مدیران شرکت های بیمه کند تا بر اساس آن استراتژی های خود را تدوین کنند.

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

مدیران و ناجیان استخر نیز قسمتی از بیمه گذاران شرکت های بیمه می باشند ، این بیمه گذاران با توجه به اینکه با اقشار زیادی از مردم سرو کار دارند راضی نگاه داشتن آنها می تواند برای شرکت های بیمه مفید باشد.
این پژوهش در پنج فصل به بررسی عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران در رابطه با مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر  در بیمه دانا شعبه کرمانشاه می پردازد   فصل اول ،  کلیات پژوهش  فصل دوم ، مبانی نظری پژوهش  فصل سوم ،  بررسی روش شناسی پژوهش   فصل چهارم ،  تجزیه و تحلیل داده ها  و در فصل پنجم نتیجه گیری  و پیشنهادهای پژوهش آمده است
این پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد و دارای هفت فرضیه می باشد که عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر را ، شالوده خدمت ، عوامل انسانی ، عوامل غیر انسانی ، ابعاد قابل لمس ، مسئولیت اجتماعی و قیمت ( حق بیمه  ) معرفی می کند و در فرضیه شماره هفت رضایت بیمه گذران مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر در بیمه دانا 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت