پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی تاثیر سیاست های پولی بانک مرکزی بر فعالیت بازار
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی
با عنوان : بررسی تاثیر سیاست های پولی بانک مرکزی بر فعالیت بازار بورس اوراق بهادار تهران
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
دانشگاه شهید بهشتی
دانشکده علوم اداری
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی
موضوع :
بررسی تاثیر سیاست های پولی بانک مرکزی بر فعالیت بازار بورس اوراق بهادار تهران 
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
مقدمه :
با مطرح شدن به کار گیری بخش خصوصی در فعالیت های اقتصادی و مشارکت هر چه بیشتر این بخش بحث تجدید حیات بورس اوراق بهادار تهران مطرح گردید و علت آن به واسطه نقشی بود که سازان بورس اوراق بهادار در اجرای سیاست خصوصی سازی واحد های اقتصادی بازی می کرد .
هدف دولت از اجرای سیاست خصوصی سازی جذب سرمایه و جلب سرمایه گذاران در فعالیت های مولد و اقتصادی بود تا بدینوسیله بتواند مقدمت رشد اقتصادی را فراهم نماید .
سازمان بورس در اجرای این سیاست از جایگاه مناسبی برخوردار می باشد در همین راستا فعالیت های زیادی جهت تجدید حیات بورس شروع و سازمان بورس یز از سال 1369 به خاطر نقشی که در اطلاع رسانی به بازار به بازار سرمایه برعهده داشته و همچنین مطلع نمودن عموم مردم از روند بازار اقدام به محاسبه شاخص قیمت سهام نمود که یکی از کار های مثبت سازمان بورس بعد از انقلاب در آگاه نمودن و جلب سرمایه های مردم می باشد .
شاخص قیمت سهام روند کلی حرکت بازار سرمایه را نشان می دهد در واقع روند آن درجه موفقیت و با عدم موفقیت بازار سرمایه کشور می باشد . در هر تصمی جهت سرمایه گذاری دو فاکتور از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و مبنای امر سرمایه گذاری می باشد این دو فاکتور ریسک و بازده می باشد . هر سرمایه گذاری که افزایش ارزش سرمایه گذاری خود را تعقیب می نماید مجبور است که ریسک و عوامل تشکیل دهنده آن و بازده سرمایه گذاری را شناسایی و محاسبه نماید یکی از انواع ریسک ها ریسک سیستماتیک می باشد که ناشی از شریط محیطی بوده مدیریت کنترلی برروی آن ندارد این ریسک در ایران به لحاظ تغییرات شدید بررسی تاثیر سیاست های پولی بانک مرکزی بر فعالیت بازار بورس اوراق بهادار تهران .
تعداد صفحه :171
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
 
 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت