پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : ارزیابی مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش مالی
با عنوان : ارزیابی مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
دانشگاه امام صادق
دانشکده معارف اسلامی و مدیریت
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت
عنوان :
ارزیابی مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران براساس فرایند تحلیل سلسله مراتبی
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران نقش چشمگیری در بازار سرمایه و اقتصاد کشور ایفا می نمایند سرمایه گذاری در این شرکت ها می بایست عوامل متعدد تاثیر گذار بر آنها را ارزیابی نمایند . البته این شناسایی و ارزیابی مستلزم به کارگیری سرعت و دقت لازم می باشد چرا که در جهان امروزی تصمیم گیری ها شتاب زیادی به خود گرفته است فرایند تحلیل سلسه مراتبی که در این پایان نامه در خصوص آن بحث شده است یکی از معروف ترین فنون تصمیم گیری است که در آن همه معیار های کمی و کیفی که در اخذ تصمیم به کار میروند ،در نظر گرفته شده است . این فرایند با انجام یکسری مقایسات زوجی انجام گرفته و این مقایسات وزن هریک از فاکتورها را در راستای گزینه های رقیب مشخص می سازد . در نهایت منطق ahp به گونه ای ماتریس های حاصل از مقایسات زوجی را با همدیگر تلفیق می سازد که تصمیم بهینه حاصل آید در این تحقیق 33 معیار انتخاب گردیده که اغلب آنها عملکرد مدیرت را نشان می دهند .
این 33 معیار برای 19 شرکت متعلق به صنایع موتوری و حمل و نقل محاسبه گردید . میزان اعتبار مقایسات از طریق رخ سازگاری مورد ارزیابی قرار می گیرد . برای انتخاب چند نسبت از بین نسبت های ارائه شده از تکنیک تجزیه عاملی استفاده گردید .
تعداد صفحه :116
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
 
 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت