پایان نامه مدیریت با موضوع : مزایای مدیریت ارتباط با مشتری

مبنای مدیریت ارتباط با مشتری ارزشی است که به مشتری ارائه می‌شود و این ارزش، چیزی است که مشتری درک مثبتی از آن دارد. این ارزش می‌تواند مزایایی را به شکل‌های زیر برای مشتری فراهم سازد: تضمین کیفیت، ایجاد تصور مثبت در قبال محصول، افزایش قابلیت محصول، ضمانت مرتبط با علامت مشخصه محصول که […]

پایان نامه مدیریت درباره : بعد اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری

بخش سوم بُعد اجتماعی است که می‌تواند شامل تعاملات مجازی بین مشتریان و نیز بین مشتریان و شرکت باشد. تجربه احساسات مشتری بر روی مؤلفه‌های انسانی مدیریت ارتباط با مشتری که شامل رضایت، تعهد، رضایت از خرید و عوامل دیگر می‌باشد، موثر است. بُعد اجتماعی را می­توان از زوایای زیر بررسی نمود: الف) تعاملات […]

پایان نامه مدیریت با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری

۲-۴-۱- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM[1]) در طی ۵۰ سال گذشته تغییرات بسیار چشم­گیری در بازارهای هدف، تنوع خواسته­ های مشتریان و پیشرفت در رویکردهای بازاریابی اتفاق افتاده است. شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط با CRM را در سه دوره خلاصه نمود: بازاریابی انبوه (ارتباط یک با چند نفر): در ابتدا بازاریابی […]

دانلود پایان نامه مدیریت : عوامل مؤثر در شکست پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک ضرورت استراتژیک برای تمامی سازمان‌ها می­باشد. چرا که اجرای مؤثر آن می ­تواند سبب افزایش رضایت مشتری، وفاداری و جذب آن‌ها و در نتیجه فروش بیشتر و تکرار خرید گردد (پاپاسولومو[۱]، ۲۰۰۲). بعضی از سازمان‌ها در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری مشکل دارند چرا که نگرش آن‌ها […]

پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر فن­آوری

صحت و دقت داده‌های حاصل از مشتری برای موفقیت عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری حیاتی بوده و به تعقب آن، فن­آوری بواسطه افزایش اخبار و اطلاعات بنگاه، نقش مهمی در مدیریت ارتباط با مشتری ایفاء می کند (آبورت[۱]، ۲۰۰۱). در واقع، گسترش ظرفیت مؤسسات تجاری در جمع­آوری، ذخیره­سازی، تحلیل و اشتراک اطلاعات مشتریان که […]

آدرس سایت برای متن کامل پایان نامه ها

 

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

تمامی مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری را می‌توان به چند مرحله زیر تقسیم کرد که عبارتند از: طراحی و ایجاد راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری، طراحی مجدد فعالیت‌ها با در نظر گرفتن راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری، مهندسی مجدد فرایندهای کاری و انتخاب نرم­افزار مناسب. هدف از ایجاد راهبردهای کسب و کار مشتری […]

پایان نامه مدیریت : اجزاء سازنده مدیریت ارتباط با مشتری

ژیوگاس و کیرسی، مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری را به صورت جدول ۵-۲ بر می­شمارند. جدول ۲-۶: مزایای ECRM (ژیوگاس و کیرسی، ۲۰۰۴) الف:فواید ملموس ب:فواید ناملموس افزایش درآمد و سودآوری افزایش رضایت با مشتری اجرای سریع‌تر ایجاد تبلیغات دهان به دهان کاهش هزینه‌های داخلی بهبود خدمات به مشتری بهره وری بالاتر نیروی […]

دانلود پایان نامه مدیریت : انواع فناوری‌های مدیریت ارتباط با مشتری

انواع فناوری‌های مدیریت ارتباط با مشتری متا گروپ[۱]، مدیریت ارتباط با مشتری را به سه زیر سیستم اصلی تقسیم­بندی می‌کند: عملیاتی[۲]، تحلیلی[۳] و تعاملی[۴] (تارخ،۱۳۸۳). مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی: مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی، به کاربردهایی از مدیریت ارتباط با مشتری می‌پردازد که رو در روی مشتری قرار می‌گیرد و باعث یکپارچگی بخش‌های ستادی […]

دانلود پایان نامه : اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در محیط کسب و کار امروز

۲-۴-۶- اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در محیط کسب و کار امروز با پیشرفت روز افزون رقابت در حوزه­ بازاریابی، بسیاری از شرکت‌ها از سیستم مدیریت روابط مشتری جهت بدست آوردن هوش تجاری بهتر، تصمیم ­گیری عاقلانه­تر، روابط مشتری قوی­تر و کیفیت برتر خدمات و محصولات استفاده کرده­اند. اساس مفهوم مدیریت مشتری­مدار، شناخت و ارضای […]

پایان نامه رشته مدیریت در مورد : محرک­های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری

۲-۴-۳- محرک­های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری الف- محرک­های درون سازمانی رقابت بر سر کسب مشتری تشدید شده است. از نقطه نظر اقتصادی، سازمان­ها می­دانند که حفظ

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت