پایان نامه ، پروژه با موضوع ترجیح مشتریان |
پایان نامه مدیریت : عوامل موثر بر انتظارات مشتریان
۱-۱-۱- عوامل موثر بر انتظارات مشتریان برای اینکه بتوان بر انتظارات مشتریان به نحوی موثر مدیریت کنند ابتدا باید به روش های علمی نسبت به شناخت انتظارات و منشاء و عوامل موثر آن اقدام نماید. نتایج تحقیقات حاکی است به طور کلی انتظارات مشتریان از دو منبع ناشی میشود: الف. نیازهای شخصی: به حالات روحی […]
آرشیو پایان نامه – شناسایی انتظارات مشتریان
شناسایی انتظارات مشتریان در مدلهای پیشین کسب وکار عرضه کنندگان بدون توجه به خواست مشتری, کالا و خدمات را تنها با تمرکز بر امکانات و شرایط خود تولید و عرضه میکردند. از قضا بسیاری از آنان نیز موفق بودند, البته این موفقیت بیش از آن که به عملکرد آنان وابسته باشد به شرایط غیر رقابتی […]
منابع پایان نامه روانشناسی با موضوع تاثیرجنسیت برچگونگی استفاده ازاینترنت
تاثیرجنسیت برچگونگی استفاده ازاینترنت مهرشاد مشبابی مسئول دفتر امور زنان سپاه و رئیس شورای سیاستگذاری همایش زنان واینترنت درهزاره سوم هدف از برگزاری این همایش را پاسخ به نیازهای جامعه دانست و گفت این روزها شاهد کارکردهای مختلف اینترنت در کار، زندگی و تحصیل هستیم و بسیاری از خانوادههای ما با این ابزار اطلاعرسانی ارتباط […]
پایان نامه پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی
پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی رضایت شغلی باعث میشود بهرهوری فرد افزایش یابد، فرد نسبت به سازمان متعهد شود، سلامت فیزیکی و ذهنی فرد تضمین شود، روحیه فرد افزایش یابد، از زندگی راضی باشد و مهارتهای جدید شغلی را به سرعت آموزش ببیند. عدم رضایت شغلی باعث کاهش روحیه کارکنان میشود که روحیه […]
دانلود مقالات : انعطاف پذیری مالی
در ابتدا به تعاریفی از انعطافپذیری مالی از دیدگاههای مختلف پرداخته میشود. سپس توضیح مختصری در مورد انعطاف پذیری مالی بیان میگردد. انعطاف پذیری مالی، عبارت است از
توانایی واحد تجاری مبنی بر اقدام مؤثر جهت تغییر میزان و زمان جریانهای نقدی، به گونه ای که واحد تجاری بتواند در قبال رویدادها و فرصتهای غیرمنتظره […]
پایان نامه مدیریت درباره انواع روش های تامین مالی شرکت ها
انواع روش های تامین مالی شرکت ها سه روش عمده ای که برای تامین منابع لازم برای سرمایه گذاری مورد استفاده قرار میگیرند یعنی استفاده از سود توزیع نشده، استفاده از شریک یا سود سهام و قرض یا وام است، واقعیت این است که هر کدام مورد خاص خود را دارد. اگر ابتدا به سرمایه […]
آرشیو پایان نامه -نظریه های مرتبط با گزینش بین بدهی های عمومی و خصوصی
نظریه های مرتبط با گزینش بین بدهی های عمومی و خصوصی در بخش قبل، تاثیر بدهی بر ارزش شرکت به طور کلی مورد بررسی قرار گرفت. در این بخش، بدهی به دو دسته بدهی عمومی و بدهی خصوصی تقسیم شده و تاثیر هریک از این نوع بدهی ها بر ارزش شرکت بررسی می شود. بدهی […]
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر فنآوری
صحت و دقت دادههای حاصل از مشتری برای موفقیت عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری حیاتی بوده و به تعقب آن، فنآوری بواسطه افزایش اخبار و اطلاعات بنگاه، نقش مهمی در مدیریت ارتباط با مشتری ایفاء می کند (آبورت[۱]، ۲۰۰۱). در واقع، گسترش ظرفیت مؤسسات تجاری در جمعآوری، ذخیرهسازی، تحلیل و اشتراک اطلاعات مشتریان که […]
پایان نامه مدیریت : اجزاء سازنده مدیریت ارتباط با مشتری
ژیوگاس و کیرسی، مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری را به صورت جدول ۵-۲ بر میشمارند. جدول ۲-۶: مزایای ECRM (ژیوگاس و کیرسی، ۲۰۰۴) الف:فواید ملموس ب:فواید ناملموس افزایش درآمد و سودآوری افزایش رضایت با مشتری اجرای سریعتر ایجاد تبلیغات دهان به دهان کاهش هزینههای داخلی بهبود خدمات به مشتری بهره وری بالاتر نیروی […]
پایان نامه رشته مدیریت در مورد : محرکهای توجه به مدیریت ارتباط با مشتری
۲-۴-۳- محرکهای توجه به مدیریت ارتباط با مشتری الف- محرکهای درون سازمانی رقابت بر سر کسب مشتری تشدید شده است. از نقطه نظر اقتصادی، سازمانها میدانند که حفظ
[دوشنبه 1399-03-19] [ 03:06:00 ب.ظ ]
|