متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری : بررسی رابطه اندازه شرکت ، نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و حجم معاملات با سودهای مومنتوم و معکوس

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری با عنوان : بررسی رابطه اندازه شرکت ، نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و حجم معاملات با سودهای مومنتوم و معکوس در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

پایان نامه ارزیابی فرضیه بازار کار در بورس اوراق بهادار تهران(1391-1380)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت   دانشگاه آزاد اسلامی  واحد کرمانشاه دانشكده تحصیلات تكمیلی پایان‌نامه جهت دریافت درجه کارشناسی‌ارشد رشته مدیریت بازرگانی(‌M. A‌) عنوان ارزیابی فرضیه بازار کار در بورس اوراق بهادار تهران(1391-1380) بهمن 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به […]

پایان نامه  بررسی رفتار پویا و پیش بینی پذیری بازار سهام: تحلیل تجربی بورس اوراق بهادار تهران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد  دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی گروه آموزشی اقتصاد  پایان نامه برای دریافت درجه دکتری در رشته علوم اقتصادی گرایش اقتصاد مالی  عنوان:  بررسی رفتار پویا و پیش بینی پذیری بازار سهام: تحلیل تجربی بورس اوراق بهادار تهران استاد مشاور: دکتر حامد قدوسی ؟؟؟ دی 1393 (در […]

پایان نامه:مطالعه‌ی عددی تأثیر پارامترهای مؤثر شرایط اولیه‌ی حاکم بر محفظه‌ی احتراق موتور پاشش‌مستقیم دیزلی بر شاخص‌های عملکردی موتور و آلاینده‌های منتشره

در دنیای کنونی موتورهای احتراق داخلی متداول‌ترین وسیله‌ی تولید توان، به خصوص در مقیاس کوچک، محسوب می‌شوند. این موتورها به دو دسته‌ی عمده‌ی اشتعال جرقه‌ای و اشتعال تراکمی تقسیم‌بندی می‌گردند. در عصر حاضر بیشتر تلاش محققان موتور به‌منظور کاهش آلایندگی و افزایش کارایی این‎‌گونه موتورها است. پایان‌نامه‌ی حاضر بر روی موتور دیزل فورد 8/1 لیتر انجام شده است. این کار با مدل‌سازی عددی (CFD) این موتور و تطبیق آن با مدل تجربی شروع می‌شود. سپس تأثیر تغییر در شرایط اولیه‌ی جرم سوخت پاشش‌شده و دمای اولیه‌ی محفظه‌ی احتراق بر روی برخی از پارامترهای عملکردی موتور نظیر فشار موثر متوسط اندیکه (IMEP)، مصرف سوخت مخصوص اندیکه (ISFC)، و گشتاور اندیکه (IT) و نیز پارامترهای دیگری چون فشار محفظه و نرخ آزاد شدن گرما مورد بررسی قرار می‌گیرند. در ادامه تاثیر همین تغییرات بر روی پارامترهای آلایندگی موتور مثل NOx و soot بررسی شده و در آخر کانتورهای مربوط به دما، نسبت جرمی و نسبت هم‌ارزی تحلیل خواهند شد. در کار حاضر سعی شد تا پارامترها در سه دور موتور مختلف بررسی گردند. هرکدام از این دور موتورها را در شرایط اولیه‌ی شش جرم متفاوت، و هر یکی در پنج دمای اولیه‌ی مختلف محفظه‌ی احتراق بررسی شدند. پس از به‌دست آوردن نتایج، و در طی نگارش متن پایان‌نامه، انبوهی از داده‌ها به‌دست آمدند. بنا را بر اختصار گذاشته و نتایج فقط با یک دور موتور، پنج جرم سوخت پاشش‌شده‌ی اولیه‌ی مختلف و پنج دمای اولیه‌ی متفاوت محفظه‌ی احتراق ارائه شدند. نتیجه اینکه با کاهش دمای اولیه‌ی محفظه‌ی احتراق IMEP و IT روندی افزایشی داشته و ISFC روندی کاهشی دارد. ضمن اینکه اثر کاهش جرم سوخت پاشش‌شده بر روی IMEP و IT اثری افزایشی است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت