پایان نامه درباره سطح رضایتمندی |
دانلود پایان نامه روانشناسی با موضوع هوش هیجانی و رضایتمندی زناشویی
هوش هیجانی و رضایتمندی زناشویی بر اساس کارهای اخیر مایر، سالووی و کاروسو واژه ی جامع هوش عاطفی به سه دسته توانایی ذهنی اشاره دارد که یک دسته ی آن، توانایی های بسیار اساسی است که در برگیرندهی ادراک و تشخیص عواطف خود و دیگران میباشد، به عبارت دیگر، افرادی که از هوش عاطفی بالایی […]
پایان نامه روانشناسی دانشگاهی : رضایتمندی زناشویی
رضایتمندی زناشویی رضایتمندی زناشویی[۱] به عنوان نگرش ها یا احساسات کلی فرد نسبت به همسر و رابطهاش تعریف شده است(کوب[۲]، ۲۰۰۲). چنین تعریفی از رضایتمندی زناشویی نشان می دهد که رضایتمندی یک مفهوم تک بعدی است و نشان دهنده ارزیابی کلی فرد نسبت به همسر و رابطهاش است. بدین ترتیب رضایتمندی زناشویی نشان دهنده ارزیابی […]
پایان نامه مدیریت : اندازه گیری رضایتمندی مشتریان
اندازه گیری رضایتمندی مشتریان سازمانها نیازمند حفظ مشتریان فعلی و همچنین حرکت به سمت مشتریان بالقوه میباشند(جابی[۱]،۲۰۰۳) اندازهگیری رضایتمندی مشتریان شاخصهایی را ارائه میدهد تا اینکه بتوان از طریق ارائه محصولات و خدمات به بازار به موفقیتهای سازمانی دست یافت. رضایتمندی مشتریان در سطوح فردی اندازهگیری میشود. در حالیکه به صورت گزارشهای کلی ارائه میگردد. […]
فروش پایان نامه روانشناسی : بعد اجتماعی کیفیت زندگی
بعد اجتماعی از جمله عوامل کلیدی در شکل دادن کیفیت زندگی است که تأثیر قابل توجهی بر احساسات اساساً اجتماعی مردم دارد. این بعد در سطح میانه مورد سنجش قرار می گیرد و شاخصهای آن تلفیقی از شاخصهای ذهنی و عینی کیفیت زندگی هستند. در صحبت از بعد اجتماعی کیفیت زندگی، معمولاً از ارزیابی […]
راهنمای پایان نامه درباره : تعریف نظریهها و مدلهای مرتبط با تعهد زناشویی عشق :سه مولفهی
تشکیل دهندهی عشق – تعهد زناشویی
نظریهها و مدلهای مرتبط با تعهد زناشویی دو دسته نظریه و مدل در رابطه با تعهد زناشویی وجود دارد (عام و خاص). در این پژوهش فقط به نظریههای خاص اشاره میشود. ۲-۱-۴-۱- نظریهها و مدلهای خاص در ارتباط باتعهد زناشویی ۲-۱-۴-۱-۱- مدل سرمایهگذاری رسبالت[۱] مدل سرمایهگذاری برای اولین بار توسط رسبالت در سال ۱۹۸۰مطرح شد. […]
راهنمای مقاله : ابعاد تعهد زناشویی
ابعاد تعهد زناشویی ۲-۱-۲-۱- تعهد شخصی اولین بعد تعهد زناشویی، تعهد شخصی[۱] است که عناوین مختلف از جمله: تعهد جاذبه (لوینگر، ۱۹۷۹)، تعهد عاطفی (نای[۲] و همکاران، ۱۹۷۳)، تعهد نسبت به همسر (آدامز و جونز، ۱۹۹۷)، تعهد مشتاق (لیدون و کولینجو، ۱۹۹۷)، سطح رضایتمندی (رسبالت، ۱۹۸۶)، تعهد شخصی (جانسون، ۱۹۹۹) و تعهد گرایش (استرچمن و […]
راهنمای مقاله : برنامه پیشگیری و تقویت رابطه[۱] (P. R. E. P) -کیفیت روابط زناشویی
برنامه پیشگیری و تقویت رابطه[۱] (P. R. E. P) -کیفیت روابط زناشویی ریشه های اختصاصی این برنامه به میانه های دهه ۱۹۷۰ بر می گردد، زمانی که محققان زیادی درماندگی زناشویی را مورد مطالعه قرار دادند. در دانشگاه ایندیانا هووارد مارکمن[۱] و جان گاتمن[۲] از افرادی بودند که در این زمینه مطالعه کردند. این محققان […]
پایان نامه : کیفیت رابطه
کیفیت رابطه بر اساس نظر گروسبی و دیگران (۱۹۹۰)مفهوم کیفیت رابطه برگرفته از تئوری تحقیقات بازاریابی است.به علت اهمیت کیفیت رابطه در کسب و کار امروز،کیفیت رابطه برای ارزیابی درجه رضایت مشتریان و قدرت رابطه ،امری واجب و ضروری می باشد.همچنین آنان معتقدند که یک معامله موفق می تواند به یک رابطه با دوام بین […]
دانلود پایان نامه مدیریت با موضوع تجارب مشتریان
تجارب مشتریان شاو و همکارانش(۲۰۱۰) تجارب مشتریان را به عنوان تعامل بین مشتری و سازمان زمانیکه مشتری برای انجام معامله ای با سازمان روبرو می شود معرفی نموده اند(شاو و همکاران[۱]،۲۰۱۰). در واقع تجارب مشتری در ترکیبی از عملکرد سازمانی و احساسات درگیر مشتری در تعاملات روزمره حاصل می آید. این مورد در تقابل با […]
[دوشنبه 1399-03-19] [ 05:11:00 ب.ظ ]
|