دانلود رساله دکترای مدیریت مالی : طراحی مدل رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
متن کامل پایان نامه مقطع  دکترای رشته مدیریت مالی

با عنوان : طراحی مدل رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
 
دانشگاه تهران
دانشکده مدیریت
خلاصه رساله دکترای مدیریت مالی
عنوان :
طراحی مدل رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از تحلیل پوششی داده ها
(مورد صنعت مواد غذایی و آشامیدنی )

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

مقدمه :

قبل از جنگ جهانی اول ، به دلیل عدم توسعه بازارهای مالی و جدا نبودن مدیریت از مالکیت بیشترین توجه مدریت به کارایی عملیاتی و ارزیابی عملکرد و سرمایه گذاری های فیزیکی شرکت ها معطوف می شد . پس از جنگ جهانی اول و به تبع رشد و توسعه مستمر ، مدیریت از مالکیت جدا شد که این امر سبب به وجود آمدن مباحث متعددی از جمله تئوری نمایندگی ، فرضیه اطلاعات ، بازار کارا و . شد . اما آنچه در اقتصاد مهم است چیزی نیست که واقعا اتفاق می افتد ، بلکه تفاوت بین آن چیزی است که واقعا اتفاق می افتد با آنچه که پیش بینی شده بود یا مورد انتظار بود که اتفاق بیفتد . فرضیه اطلاعات و بازار کارا از جمله مباحثی هستند که در صدد تعیین ساختار یا مکانیزمی جهت تطبیق انتظار و واقعیت در اقتصاد خصوصا در بازار های سرمایه هستند و رتبه بندی تلاش در این مسیر است .

موضوع :

بیش از ربع قرن است که توجه استادان دانشگاهها در رشته های مالی و اقتصاد متوجه کارایی بازار سرمایه در کشور های مختلف شده است . چرا که در صورت کارابودن بازار سرمایه ، هم قیمت اوراق بهادار به درستی و عادلانه تعیین می شود و هم تخصیص سرمایه که مهمترین عامل تولید و توسعه اقتصادی است ، به صورت مطلوب و بهینه انجام می گیرد . اساسا سه نوع مفهوم کارایی بازار درای کارایی بازار در تخصیص منابع و سرمایه که این نوع کارایی منابع و سرمایه محدود جامعه را به بهترین مصارف تخصیص می دهد و بازار سرمایه را به سمت طرح های سرمایه گذاری سوق می دهد که بیشترین بازدهی را دارد .

تعداد صفحه :204

قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت