پایان نامه خرید مصرف کنندگان
پایان نامه تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان  دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات نراق دانشکده مدیریت گرایش، مدیریت بازرگانی   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت، «گرایش» مدیریت بازرگانی «عنوان»: تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس […]
پایان نامه با موضوع رفتار خرید مصرف کنندگان
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی  عنوان: رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو (مطالعه­­ی موردی: مصرف کنندگان منسوجات با الیاف نانویی) استاد  مشاور: دکتر احمد زنده دل بهمن ماه 1391 برای […]
پایان نامه درباره رفتار مصرف کنندگان حقوقی
الملل) موضوع : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی  در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری استاد مشاور: جناب آقای دکتر علی اکبر عالم تبریز آبان 1392 […] پایان نامه ارشد: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد […]
پایان نامه درباره رفتار مصرف کنندگان
تبریز آبان 1392 […] پایان نامه ارشد: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی بین ­الملل عنوان : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی  در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری پایان نامه کارشناسی […]
پایان نامه در مورد از دیدگاه مصرف کنندگان
(مورد مطالعه استان گیلان) پایان نامه وضعیت خرید از دیدگاه رابینسون با تصمیم مصرف­ کنندگان  دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (کرمان)     موضوع: بررسی رابطه وضعیت خرید از دیدگاه رابینسون با تصمیم مصرف­کنندگان کارت اعتباری بانک تجارت  شهر تهران سال 1392   […]
پایان نامه درباره ازدیدگاه مصرف کنندگان
ابراهیمی بهمن ماه 1392 […] پایان نامه: تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران) نام دانشگاه: دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه كارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی     موضوع:  تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده […]
پایان نامه درباره مصرف کنندگان
پایان نامه شناسایی عوامل تأثیرگذار بر گرایش مصرف کنندگان  دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریتپ   دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش : مالی عنوان: شناسایی عوامل تأثیرگذار بر گرایش مصرف کنندگان به محصولات بهداشتی تولید ایران در شهر اصفهان   تابستان 1392     […]
دانلود پایان نامه خرید مصرف کنندگان
پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو  متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی  عنوان: رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو (مطالعه­­ی موردی: مصرف […]
پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکـده مدیریت گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان: نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند و قصد خرید بهار 1390    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایان نامه شناسایی عوامل تأثیرگذار بر گرایش مصرف کنندگان
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریتپ   دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش : مالی عنوان: شناسایی عوامل تأثیرگذار بر گرایش مصرف کنندگان به محصولات بهداشتی تولید ایران در شهر اصفهان   تابستان 1392      برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج […]
پایان نامه تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات نراق دانشکده مدیریت گرایش، مدیریت بازرگانی   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت، «گرایش» مدیریت بازرگانی «عنوان»: تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان محصولات غذایی شرکت کاله.   بهار 1394   […]
پایان نامه مسوولیت کیفری مصرف کنندگان مواد مخدر
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق  دانشگاه آزاد اسلامی عنوان : مسوولیت کیفری مصرف کنندگان مواد مخدر (مستی خشک) رشته : حقوق  برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه […]
پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی  عنوان: رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو (مطالعه­­ی موردی: مصرف کنندگان منسوجات با الیاف نانویی) استاد  مشاور: دکتر احمد زنده دل بهمن ماه 1391 برای […]
پایان نامه بررسی رابطه میان بسته بندی و رفتار خرید مصرف کنندگان
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد نراق  دانشکده مدیریت و مدیریت بازاریابی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد M.A بازاریابی عنوان: بررسی رابطه میان بسته بندی و رفتار خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: محصولات آرایشی بهداشتی سینره) استاد مشاور: خانم دکتر فتانه علیزاده مشکانی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایان نامه تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  نام دانشگاه: دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی    موضوع:  تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران) استاد مشاور: جناب آقای دکتر ابراهیمی بهمن ماه 1392 […]
پایان نامه تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی  در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت نام دانشکده :دانشکده ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین­الملل) موضوع : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی  در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری استاد مشاور: جناب آقای دکتر علی اکبر عالم تبریز آبان 1392 […]
پایان نامه تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوند   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل     موضوع: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن   استاد مشاور: جناب آقای دکتراسفیدانی    خرداد 1390 برای رعایت […]
پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت نام دانشکده: دانشگاه ارشاد دماوند   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین‌الملل)   موضوع : تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)   استاد مشاور: جناب […]
شناسایی اختلاف بین رفتارهای مصرف کنندگان در بخش بندی بازار براساس رویکرد منافع پژوهی خرید
متن کامل پایان نامه عنوان :شناسایی اختلاف بین رفتارهای مصرف کنندگان در بخش بندی بازار براساس رویکرد منافع پژوهی خرید  
پایان نامه ارشد : تعیین و شناسایی معیارهای بخش بندی بازار خودرو براساس انتظارات کیفی مصرف کنندگان
 دانلود متن کامل پایان نامه  تعیین و شناسایی معیارهای بخش بندی بازار خودرو براساس انتظارات کیفی مصرف کنندگان
دانلود پایان نامه :بررسی مزایای مورد نظر مصرف کنندگان و بخش بندی بازار شامپو سیر پرژک
 دانلود متن کامل پایان نامه بررسی مزایای مورد نظر مصرف کنندگان  و بخش بندی بازار شامپو سیر پرژک
دانلود پایان نامه:بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی بر استقبال مصرف کنندگان (مصالح و فناوری های نوین ساختمانی)
 دانلود متن کامل پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی بر استقبال مصرف کنندگان (مصالح و فناوری های نوین ساختمانی)
پایان نامه: تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران)
نام دانشگاه: دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه كارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی     موضوع:  تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران) استاد راهنما: سرکار خانم دكتر  حقیقی نسب استاد مشاور: جناب آقای دكتر ابراهیمی متن کامل پایان نامه […]
پایان نامه ارشد: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی بین ­الملل عنوان : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی  در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری
پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهكارهایی جهت بهبود آن
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازرگانی بین الملل عنوان : تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهكارهایی جهت بهبود آن
پایان نامه ارشد: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی بین‌الملل عنوان : تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)
پایان نامه ارشد: تاثیر ارزش ویژه نام ونشان تجاری بررفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذایی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی عنوان : تاثیر ارزش ویژه نام ونشان تجاری بررفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذایی
دانلود پایان نامه ارشد:بررسی رابطه بین تبلیغات موبایلی و قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: فروشگاههای پوشاک مردانه شهرستان رشت)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت عنوان : بررسی رابطه بین تبلیغات موبایلی و قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: فروشگاههای پوشاک مردانه شهرستان رشت)
دانلود پایان نامه: تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت عنوان : تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان
دانلود پایان نامه:عوامل موثر برافزایش اعتبار برند از دیدگاه مصرف کنندگان تلفن همراه ولب تاپ (مورد مطالعه استان گیلان)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش :مدیریت داخلی عنوان : عوامل موثر برافزایش اعتبار برند از دیدگاه مصرف کنندگان تلفن همراه ولب تاپ  (مورد مطالعه استان گیلان)
پایان نامه ارشد: بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای ( نظیر لبنیات ، خشکبار، کنسرو و …) در شهر اهواز از دید گاه مصرف کنندگان
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان : بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای ( نظیر لبنیات ، خشکبار، کنسرو و …) در شهر اهواز از دید گاه مصرف کنندگان
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت