پایان نامه درباره تداعی برند:-وفاداری به نام و نشان تجاری |
دوره
ویژگی ها
کاربر ها و مفاهیم ضمنی برای وفاداری به نام تجاری
تولد وفاداری نسبت به نام تجاری 1870 تا 1914
· معرفی نام های تجاری
· کالاهای مارک دار موجب رشد سازمان میشدند.
· تبلیغات به سازمان کمک میکنند تا اعتبار و سهم خود را از بازار افزایش دهند.
· در ابتدا هم از سوی مصرف کنندگان و هم از سوی خرده فروشان، مقاومت زیادی نسبت به نام های تجاری نشان داده میشود.
· نام های تجاری در یک دوره کیفیت متغیر کالاها، سازگاری را ارائه میدهند.
· مارک گذاری ریسک را کاهش میدهد.
· مارک گذاری به مشتریان کمک میکند تا بین کالاهای مختلف عرضه شده، تمایز بگذارند.
· مشتریان احتمال بیشتری داشت که مارک هایی مجدداً خریداری کنند، که در گذشته، رضایت مشتری را به دست آورده بودند.
دوره طلایی وفاداری به نام تجاری 1915 تا 1929
· ارزش نام های تجاری توسط خرده فروش ها شناخته شد.
· برنامه تبلیغاتی بسیار خلاقانه به راه افتاد.
· مشتریان از افزایش کیفیتی که نام های تجاری را ارائه میکردند راضی بودند.
· با نزدیک تر شدن به پایان دوره ی طلایی نام های تجاری بدبینی نسبت به تبلیغ ها شکل گرفت.
· میزان آگاهی پیرامون نام های تجاری زیاد شد.
· وفاداری به نام تجاری، کارکردی بود.
· با افزایش در دسترس بودن کالاهای مارک دار وفاداری مشتری نیز افزایش پیدا کرد.
· اعتماد به نام های تجاری، مقاومت در برابر نام های تجاری را کاهش و در نتیجه وفاداری افزایش داد.
· وفاداری منحصر به یک نام تجاری زیاد دیده میشد.
وفاداری پنهان به نام تجاری 1930 تا 1945
· رکورد 1929 جنگ جهانی دوم، موجب کاهش میزان نام های تجاری در دسترس مصرف کنند گان شده.
· علی زغم عدم امکان خرید نام تجاری، تمایل مشتریان نسبت به نام های تجاری افزایش یافت.
· عوامل محیطی بر وفاداری به نام تجاری تاثیر گذاشتند.
· در دسترس نبودن نام های تجاری مختلف، عادت های مصرف کنندگان را تغییر داد.
[چهارشنبه 1398-08-01] [ 10:31:00 ب.ظ ]
|