پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی : بررسی ارتباط سود تقسیمی با بازده تحقق یافته شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار ایران
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی : بررسی ارتباط سود تقسیمی با بازده تحقق یافته شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار ایران
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
مقدمه :
نتایج نهایی عملیات واحد ها و موسسه های انتفاعی ، در سود و زیان آنها خلاصه می شود . اگر حاصل عملیات ، بیانگر سود آوری باشد، شرکت ها ممکن است اقدام به تقسیم سود نمایند . در عین حال ، در برخی موارد ، شرکت ها بنا به دلایلی از تقسیم سود بین سهامداران خودداری می نمایند. دراین موارد ، شرکت ها سود خالص خالصانه سالانه را به سود انباشته اضافه می کنند. از جمله علل عدم تقسیم سود در شرکت های سهامی ، مشکل کمبود نقدینگی یا قصد شرکت برای سرمایه گذاری در طرح های آتی را میتوان نام برد. سهام به سه شکل مختلف می باشد که شامل سود سهام نقدی ، سود سهام غیر نقدی و سود سهمی یا سهام جایزه است.
از انجائیکه تصمیمات سرمایه گذار به قصد انتفاع اتخاذ می گردند و سرمایه گذار درصدد دستیابی به بازده مورد نظر خویش میباشد هر عامل یا عواملی که مانع دستیابی به چنین بازدهی می گردد برای وی نامطلوب بوده و در صدد اجتناب از آن بر می آید . از این رو برای اینکه افراد به سرمایه گذاری تشویق شوند باید از سرمایه کذاری بالقوه انتظار کسب بازده مثبت داشته باشند.
متن کامل را می توانید دانلود نمائید
چون فقط تکه هایی از متن پایان نامه در این صفحه درج شده (به طور نمونه)
ولی در فایل دانلودی متن کامل پایان نامه
موجود است
 
تعداد صفحه : 64
قیمت : شش هزار تومان
 


 
***
—-
 
 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت