پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بخش بندی مشتریان بانک ملت شهر اراک وتعیین استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخش |
پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بخش بندی مشتریان بانک ملت شهر اراک وتعیین استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخش
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی
با عنوان : بخش بندی مشتریان بانک ملت شهر اراک وتعیین استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخش
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
عنوان :
بخش بندی مشتریان بانک ملت شهر اراک وتعیین استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخش
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
یکی از ضروری ترین نیازهای موسسات – اعتباری و علی الخصوص بانک ها در دنیای امروز شناسایی دقیق مشتریان به ویژه مشتریان وفادار و سود آور و مدیریت ارتباط با این مشتریان برای رسیدن به سود آوری بالاتر است . یکی از روش های مورد استفاده برای رسیدن به این هدف ، تحلیل رفتاری مشتریان به لحاظ وفاداری و سود آوری با استفاده از تکنیک بخش بندی مشتریان می باشد یکی از پرکاربردترین مدل ها در فرایند بخش بندی مشتریان مدل RFM می باشد که به تازگی روش بهینه آن یعنی RFM وزن دار بیشتر به کار می رود.
پژوهشی که پیش روی شماست از 5 فصل تشکیل شده است :
فصل اول مطالب کلی درباره مقدمات و ضرورت موضوع هم چنین مسئله تحقیقی و اهداف آن ارائه شده است .
فصل دوم که مبانی نظری پژوهش نامیده می شود مطالبی که در مرور ادبیات موضوع پژوهش صورت گرفته به تفصیل بیان شده است .
فصل سوم که روش شناسی پژوهش نام گذاری شده است به شرح کلی روش های به کار رفته برای رتبه بندی مشتریان روش خوشه بندی مورد استفاده و الگوریتم های مورد استفاده در پژوهش پرداخته می شود .
فصل چهاررم که تجزیه و تحلیل داده ها نام گذاری شده است داده های مشتریان بانک ملت شهر اراک با روش های مورد اشاره در فصل سوم تطبیق داده می شود و به تجزیه و تحلیل داده ها با متدولوژی مورد استفاده در فصل سوم می پردازیم .
فصل پنجم به نتیجه گیری و جمع بندی خواهیم پرداخت . همین طور پیشنهاد های کاربردی برای بانک ملت شهر اراک به منظور مدیریت ارتباط با مشتریان داده خواهد شد و در ادامه استراتژی هایی که برای مدیریت ارتباط با مشتریان لازم است به بانک ملت پیشنهاد می شود .
تعداد صفحه :154
قیمت : شش هزار تومان
***
—-
پشتیبانی سایت : SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
*** **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه
نام*
ایمیل*
وب سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
[پنجشنبه 1399-01-28] [ 11:08:00 ب.ظ ]
|