پایان نامه ارزش طول عمر مشتری/:رابطه تکنولوژی و CRM |
قوت خود را در طول زمان توسعه میدهند. هنگامی که یک SFA در حال انجام است باید دقت داشت که تغییر به صورت یکباره در راه انجام کار افراد ایجاد نشود. بسیاری از فعالیتها باید بهینه شوند اما در بسیاری موارد سازمانها تلاش میکنند تا کار و فرآیندهایشان را با تواناییهای نرم افزار هماهنگ و منطبق کنند. تنها راه اجرای این کار این است که هر جز را به خوبی ارزیابی کرده و به سازمان با یک دید کل نگر نکاه کنیم (کرامتی و همکاران 1389).
د) نگهداری و حفظ دادهها
هدف از نگهداری دادهها ایجاد یک مخزن داده از دادههایی است که با استفاده از سیستمهای شرکت ایجاد شده است. زمانی که دادهها به مخزنهای اطلاعاتی انتقال مییابند آنها در یک ساختار خاص یکپارچه میشوند. یک سیستم ذخیره سازی داده به صورتی است که اطلاعات خلاصه شده را استفاده میکند که این امر جستجوی فرآیندهای دسته بندی شده را آسان میکند (کرامتی و همکاران 1389).
[سه شنبه 1398-07-30] [ 12:56:00 ق.ظ ]
|