برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  jemo.ir  مراجعه نمایید
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات - برند - مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان
Efficiency بهره وری

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

دانشگاه آزاد اسلامی
سازمان مرکزی

تعهد نامه اصالت رساله یا پایان نامه

اینجانب ……………. دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته …. گرایش …………… در تاریخ ………. از پایان نامه خود تحت عنوان :
………………………………..
با کسب نمره …با درجه …….. دفاع نموده ام بدینوسیله متعهد میشوم:

این پایان نامه حاصل تحقیق و پژوهش انجام شده توسط اینجانب بوده و در مواردی که دستاوردهای علمی و پژوهشی دیگران (اعم از پایان نامه ، کتاب ، مقاله و …) استفاده نموده ام ، مطابق ضوابط و رویه موجود ، نام منابع مورد استفاده و سایر مشخصات آن در فهرست مربوطه ذکر و درج کرده ام

 
 
این پایان نامه قبلا برای دریافت هیچ مدرک تحصیلی ( همسطح ، پایین تر یا بالاتر) در سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ارائه نشده است.
چنانچه بعد از فراغت از تحصیل قصد استفاده و هر گونه بهره برداری اعم از چاپ کتاب ، ثبت اختراع و … از این پایان نامه داشته باشم از حوزه معاونت پژوهشی واحد مجوزهای لازم را اخذ نمایم.
چنانچه در هر مقطع زمانی خلاف موارد فوق ثابت شود ، عواقب ناشی از آن را می پذیرم و واحد دانشگاهی مجاز است با اینجانب مطابق ضوابط و مقررات رفتار نموده و در صورت ابطال مدرک تحصیلی ام هیچگونه ادعایی نخواهم داشت.

نام و نام خانوادگی ………………………….
تاریخ و امضا و اثر انگشت…………………..

سپاسگزاری

به نام خداوند متعال و سپاس از هر آنچه نعمت بیکران که بهره‌مندم ساخته است.
در اینجا بر خود لازم دانسته که نهایت سپاس و قدردانی را نسبت به تمام عزیزانی که در انجام این پژوهش از راهنمایی‌ها و مساعدت‌های با ارزش آنان اعم از استادان محترم دانشگاه و کارشناسان ارشد، و همچنین عزیزانی که از حمایت‌های معنوی انها، بهره مند بوده‌ام، ابراز نموده و توفیق روز افزونشان را از درگاه احدیت آرزو نمایم.
به خصوص از استاد گرامی جناب آقای دکتر عظیم اصلانی(استاد راهنما) و استاد گرامی جناب آقای دکتر حسین علیپو(استاد مشاور) که با قبول زحمت مرا در انجام هرچه بهتر این پژوهش یاری نمودند کمال تشکر را دارم.

تقدیم به
پدر و مادر
عزیز و مهربانم

فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول : طرح تحقیق
1-1مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….3
1-2 بیان مساله تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………….3
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق …………………………………………………………………………………………………….5
1-4 اهداف تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………6
1-5 سؤال تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………7
1-6 فرضیه‏های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………7
1-7 واژه های عملیاتی ………………………………………………………………………………………………………………..9
1-8 مدل مفهومی……………………………………………………………………………………………………………………….10

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت