وهمکاران، 1388،ص65). دستیابی به رضایت […]

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A( مدیریت بازرگانی   عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاری اسفند 1393     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […]

پایان نامه بررسی کیفیت ادراک شده مشتریان شعب بانک

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  گرایش : مالی عنوان: بررسی کیفیت ادراک شده خدمات،سطح آموزش کارکنان ورضایت مشتریان شعب بانک ملی در شهرستان اراک   تابستان 1392     تکه هایی از متن […]

پایان نامه ررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه علوم و تحقیقات هرمزگان عنوان:  بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری از کیفیت خدمات با رویکرد کانو و MADM : زمستان 1391       تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل […]

پایان نامه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولات

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان: ارائه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولات(مطالعه موردی: پوشاک شهرستان سرپل ذهاب)   شهریور 1393     تکه هایی از متن پایان نامه به […]

پایان نامه مقایسه تاثیر سبک رهبری بر رضایت شغلی کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان  

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل انزلی  پایان نامه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت گرایش: منابع انسانی موضوع: مقایسه تاثیر سبک رهبری بر رضایت شغلی کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان   سال تحصیلی: 1392-1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی […]

پایان نامه بررسی روابط بین سرمایه گذاری سازمان در سرمایه اجتماعی ، تعلق کارکنان ، پیامدهای کاری و عملکرد مشتری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته‏ی مدیریت بازرگانی (بازاریابی) بررسی روابط بین سرمایه گذاری سازمان در سرمایه اجتماعی ، تعلق کارکنان ، پیامدهای کاری و عملکرد مشتری (مورد مطالعه: بانکهای تجاری استان ایلام ) استاد مشاور: دکتر محمد تابان شهریورماه 1393 (در فایل دانلودی […]

پایان نامه رابطه هوش هیجانی و رضایت شغلی با رفتار شهروندی سازمانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) گرایش: صنعتی و سازمانی                                عنوان: رابطه هوش هیجانی و رضایت شغلی با رفتار شهروندی […]

پایان نامه  بررسی رابطه ی بکارگیری فناوری اطلاعات با رضایتمندی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی  بررسی رابطه ی بکارگیری فناوری اطلاعات با رضایتمندی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه تابستان 1392 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است […]

پایان نامه بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با رضایت شغلی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی– گرایش منابع انسانی   عنوان : بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با رضایت شغلی ( مطالعه موردی : شرکت توزیع نیروی برق منطقه جنوب غرب تهران بزرگ )    بهار: […]

پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (رشته مدیریت در تربیت بدنی و ورزش)   عنوان: تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید   […]

پایان نامه بررسی تطبیقی نقش توسعه خدمات مخابراتی استان مازندران درجذب رضایتمندی مشترکان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی                واحد علوم و تحقیقات دانشکده:  پردیس تحصیلات تکمیلی  ، گروه:  علوم ارتباطات پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته: علوم ارتباطات اجتماعی (M.A) عنوان: بررسی تطبیقی نقش توسعه خدمات مخابراتی استان مازندران درجذب رضایتمندی مشترکان در سال 89 و92 […]

پایان نامه نقش مدیران، کارکنان و مشتریان در ایجاد ارزش

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل عنوان نقش مدیران، کارکنان و مشتریان در ایجاد ارزش (مورد مطالعه: شعب و نمایندگی‌های شرکت سهامی بیمه ایران، تبریز) استادان مشاور دکتر […]

پایان نامه  مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش بازاریابی عنوان :  مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال تابستان 93 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه […]

پایان نامه مطالعه تطبیقی اثرات کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های دولتی و خصوصی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق  دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A” رشته مدیریت بازرگانی – گرایش داخلی  عنوان مطالعه تطبیقی اثرات کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های دولتی و خصوصی  (شعب بانک ملی و ملت شهرستان کاشان) […]

پایان نامه تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرّس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان‌نامه دوره‌ی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی بین‌الملل تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند: صنعت لبنیات-شیر بهمن 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از […]

پایان نامه تاثیر فرهنگ کیفیت محوری بر رضایت مشتریان در بانک کشاورزی استان گیلان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته مدیریت دولتی گرایش نیروی انسانی  عنوان: تاثیر فرهنگ کیفیت محوری بر رضایت مشتریان در بانک کشاورزی استان گیلان استاد مشاور دکتر محمد حیدری بهار 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما […]

پایان نامه بررسی میزان مشتری مداری بانکها بر اساس معیار نتایج مشتریان در مدل EFQM

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A) مدیریت دولتی گرایش مالی عنوان : بررسی میزان مشتری مداری بانکها بر اساس معیار نتایج مشتریان در مدل EFQM (مطالعه موردی : شعب منتخب بانک مسکن استان مرکزی) استاد مشاور:  محمد اسماعیلی جوشقانی […]

پایان نامه بررسی رضایت مشتری با بهره گرفتن از شبکه عصبی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت    دانشگاه آزاد اسلامی    علوم و تحقیقات واحد یزد  پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  (M.A) گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی رضایت مشتری با بهره گرفتن از شبکه عصبی استاد مشاور: جناب آقای دکتر حسن دهقان دهنوی سال تحصیلی 1393-1392 (در فایل دانلودی نام نویسنده […]

پایان نامه بررسی تاثیر برند خدمات بر فرآیند “ارزش مشتری- وفاداری مشتری”

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی علوم و تحقیقات قزوین دانشکده مدیریت و حسابداری  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی ((M.A.))  عنوان: بررسی تاثیر برند خدمات بر فرآیند “ارزش مشتری- وفاداری مشتری“ در خطوط هوایی ایران استاد مشاور: دکتر جواد عباسی بهار 1393 […]

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی کارکنان و ارتباط سازمان با مشتری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت    پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بازاریابی بین الملل موضوع : بررسی رابطه بین هوش هیجانی کارکنان و ارتباط سازمان با مشتری در بانک قرض الحسنه مهر ایران               (شعب استان لرستان ) استاد مشاور: سرکار خانم دکترلیلی حبیبی مهر ماه 9 […]

مشتری مداری و بازار گرایی

متن کامل در sabzfile.com   واژۀ نوآوری اولین بار توسط  شومپتر[1]  در سال 1930 معرفی شد. در تعریف نوآوری بایدگفت که  نوآوری بعنوان یک ایده، محصول یا فرایند معرفی شود که برای شرکت، جدید می باشد و اشاره به گرایش شرکت به توسعۀ عناصر جدید یا ترکیب جدیدی از عناصر موجوداز تولیدات، تکنولوژیها یا شیوه […]

پایان نامه مقایسه تاثیر محرك رضایت مشتری بر تصویر، اعتماد و وفاداری مشتری به تفكیك گروه­های اجتماعی در مشتریان بانك سپه منطقه كرمانشاه

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه   دانشکده تحصیلات تکمیلی گروه مدیریت   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی   عنوان    مقایسه تاثیر محرك رضایت مشتری بر تصویر، اعتماد و وفاداری مشتری به تفكیك گروه­های اجتماعی در مشتریان […]

پایان نامه مطالعه و بررسی عوامل موثر بر تمایلات رفتاری مشتریان (تحلیل مقایسه ای میان بانک های دولتی و خصوصی)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی بین الملل) مطالعه و بررسی عوامل موثر بر تمایلات رفتاری مشتریان )تحلیل مقایسه ای میان بانک های دولتی و خصوصی(           پائیز 1392 (در فایل دانلودی نام […]

پایان نامه سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشكده علوم انسانی   پایان نامه جهت دریافت درجه كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – تحول (M.A)   عنوان: سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی     شهریور 1394 (در فایل دانلودی […]

پایان نامه    مقایسه تاثیر محرك رضایت مشتری بر تصویر، اعتماد  و وفاداری مشتری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی عنوان    مقایسه تاثیر محرك رضایت مشتری بر تصویر، اعتماد  و وفاداری مشتری به تفكیك گروه­های اجتماعی در مشتریان بانك سپه منطقه كرمانشاه […]

پایان نامه مطالعه و بررسی عوامل موثر بر تمایلات رفتاری مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی بین الملل) مطالعه و بررسی عوامل موثر بر تمایلات رفتاری مشتریان )تحلیل مقایسه ای میان بانک های دولتی و خصوصی( پائیز 1392 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]

پایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف ­کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه­های زنجیره­ای در استان گیلان)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی   گرایش: بازرگانی بین­الملل     عنوان: تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف ­کننده(مطالعه موردی: […]

دانلود مقاله رایگان رشته مدیریت با موضوع : بررسی ارتقای رضایتمندی بیماران از طریق بکارگیری نظام های بهبود کیفیت در بیمارستان های آموزشی شهر تهران

دانلود مقاله رایگان رشته مدیریت با موضوع : بررسی ارتقای رضایتمندی بیماران از طریق بکارگیری نظام های بهبود کیفیت در بیمارستان های آموزشی شهر تهران

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت