متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : عنوان : ارزیابی تاثیر بازاریابی آموزشی بر توانمند سازی کارکنان فروش خدمات

پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی درشرکت فراورده های نسوز ایران با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس خاکستری زمستان 1393 […]

پایان نامه بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) رشته مدیریت آموزشی عنوان : بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار (مدل سروکوال) اردیبهشت 1393 تکه هایی از متن پایان نامه […]

بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها

سیدامیر حسینی عنوان مقاله : بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها سیدامیرحسینی: رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و مسئول بازاریابی IWAS(فدراسیون بین المللی ورزش معلولین با ویلچر و قطع عضوی ها) چکیده مقاله: با شکل گیری بازیهای المپیک […]

پایان نامه ها درباره بازاریابی داخلی استراتژیک -آمیخته بازاریابی درونی

پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان پایان نامه ارشد رشته مدیریت : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف […]

پایان نامه موانع استقرار بازاریابی رابطه‌مند در مدیریت هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی پایان‌نامه جهت اخذ درجه کارشناسی‌ارشد رشته تربیت بدنی (گرایش مدیریت ورزشی) عنوان: موانع استقرار بازاریابی رابطه‌مند در مدیریت هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران دی 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]

پایان نامه تاثیر منابع و قابلیت های سازمانی بر عملکرد بازاریابی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت پایان ­نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی گرایش تولید و عملیات تاثیر منابع و قابلیت های سازمانی بر عملکرد بازاریابی (شواهدی از صنعت بانکداری استان آذربایجان شرقی) استاد مشاور دکتر ناصر صنوبر […]

پایان نامه بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان پژوهش: بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد سال تحصیلی 1393-1392 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت،اقتصاد و حسابداری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته : مدیریت MBA گروه : MBA عنوان پایان نامه : بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک استاد مشاور : دکتر محمد […]

پایان نامه تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت رابطه با مشتریان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت رابطه با مشتریان (مطالعه موردی شعب شرق بانک سپه تهران ) دانشجو : راضیه محمدی استاد راهنما : جناب آقای دکترامیر خانلری استاد مشاور : جناب آقای دکتر احد زارع پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در مدیریت MBA 1392 […]

پایان نامه نقش بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه مطالعه موردی در دفاترنمایندگی بیمه ایران در شهرستان رشت

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M-A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه عنوان : نقش بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه مطالعه موردی در دفاترنمایندگی بیمه ایران در شهرستان رشت تابستان 1394 […]

پایان نامه نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری در استان گیلان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بین الملل عنوان: نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری در استان گیلان دی 1394 (در فایل دانلودی نام […]

پایان نامه نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانک‌های ایران

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانک‌های ایران (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها […]

پایان نامه مطالعه تاثیر فروش­گرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد كرمانشاه دانشكده تحصیلات تكمیلی گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه كارشناسی ارشد(M.A.) مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان: مطالعه تاثیر فروش­گرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه) شهریور 1394 (در فایل دانلودی نام نویسنده […]

پایان نامه طراحی الگوی بازاریابی آموزش­ عالی در ایران

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته­ ی مدیریت بازرگانی (بازاریابی) طراحی الگوی بازاریابی آموزش­ عالی در ایران شهریور1394 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : […]

پایان نامه نقش بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M-A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه عنوان : نقش بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه مطالعه موردی در دفاترنمایندگی بیمه ایران در شهرستان رشت تابستان 1394 (در فایل دانلودی نام […]

پایان نامه مطالعه تاثیر فروش­گرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد كرمانشاه دانشكده تحصیلات تكمیلی گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه كارشناسی ارشد(M.A.) مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان: مطالعه تاثیر فروش­گرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه) شهریور 1394 (در فایل دانلودی نام نویسنده […]

پایان نامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گروه آموزشی مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول عنوان: تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران نیمسال تحصیلی شهریور 1394 […]

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت وحسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی عنوان: تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی هتل های سواحل دریای خزر […]

پایان نامه ارزیابی کارآیی نسبی گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری – گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش بازاریابی عنوان : ارزیابی کارآیی نسبی گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بهره گرفتن از تکنیک تحلیل پوششی داده ها (DEA) شهریور 1393 (در […]

پایان نامه ارشد: تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازرگانی داخلی عنوان : تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی استان البرز

پایان نامه ارشد :بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر ارتباطات دهان به دهان مشتریان با میانجی گری وفاداری مشتری شعب بانک ملی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش : بین الملل عنوان : بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر ارتباطات دهان به دهان مشتریان با میانجی گری وفاداری مشتری شعب بانک ملی شهرستان رودسر

پایان نامه ارشد: بررسی نقش تعدیل گری جنسیت بر روابط بین رویکرد بازاریابی رابطه مند و رضایت بیمه گذاران

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش:بیمه عنوان : بررسی نقش تعدیل گری جنسیت بر روابط بین رویکرد بازاریابی رابطه مند و رضایت بیمه گذاران (مطالعه موردی بیمه گذاران بیمه عمر شرکت بیمه نوین استان گیلان)

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت