دانلود پایان نامه هوش بازاریابی |
پایان نامه روانشناسی در مورد : کاربرد هوش هیجانی
کاربرد هوش هیجانی پنج حیطه اصلی برای کاربرد نظـریه «هوش هیجانی» و سنجش آن وجود دارند: آموزش، مدیریت مــــنابع انسانی، سیاست، بازاریابی و پویایی خانواده. به ترتیب، این پنج دامنه مورد بررسی قرار میگیرند: ۲-۳-۹-۱- آموزش در سالهای اخیر، موضوع هوش هیجانی برای سازماندهی تلاشها به منظور آموزش مهارتهای گوناگون به کودکان مدرسهای، مورد […]
پایان نامه با موضوع بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری
۲-۴-۹- بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری گرچه مطالعات گذشته نشانگر پیشرفت چشمگیری در تفهیم اهمیت روابط مبتنی بر مشارکت و همیاری میان خریداران و فروشندگان بوده است، (بری[۱]، ۲۰۰۴؛ کراسبی[۲]، ۱۹۹۰؛ دایر[۳]، ۱۹۸۷؛ مورگان و هانت[۴]، ۱۹۹۴؛ پالمر[۵]، ۲۰۰۰؛ شت[۶] و همکاران ۱۹۹۵). ولی دو سؤال همچنان بی پاسخ مانده است: مدیریت روابط […]
دانلود پایان نامه : ابعاد آمیخته بازاریابی محصول
تاریخچه بانک کشاورزی بانک کشاورزی، بانک دولتی ایرانی است، که ادارات مرکزی و سرپرستی آن، در تهران قرار دارند و دارای بیش از ۲۰۰۰ شعبه در سایر شهرهای ایران میباشد. این بانک یکی از قدیمیترین بانکهای ایران با هشتاد سال سابقه میباشد و یکی از معدود بانکهای ایران است که پیش از بانک مرکزی ایران […]
خرید پایان نامه مدیریت : بازاریابی
بازاریابی بازاریابی، نقش مهمی را در موقعیت های مهمی ایفا می کند. بازاریابی در موسسات غیر انتفاعی نظیر دانشگاهها، مکان ها مانند کلیساها و موزه ها، افکار و عقاید اشخاص مانند انتخابات کاربرد دارد(بیردن و همکاران[۱]،۲۰۰۱،ص۱۴). بازاریابی عامل اصلی موفقیت حرفه ای است.واژه بازاریابی به معنی فروختن نیست بلکه به معنای تامین نیازهای مشتری است. […]
آرشیو پایان نامه – هوش سازمانی از دیدگاه های مختلف
رفتار شهروندی سازمانی رفتار شهروندی سازمانی که اصطلاحی جدید در ادبیات بازرگانی و بخصوص بازاریابی داخلی است به رفتارها و نگرش های کارکنان در قبال سازمان اشاره دارد. در این بخش تلاش شده است تا به این مفهوم با یک دید جامع، نگریسته شود. به همین خاطر شش متغیر مرتبط با رفتار شهروندی و چگونگی […]
دانلود پایان نامه مدیریت در مورد مدیریت بازاریابی
سیستم اطلاعات بازاریابی یک سیستم اطلاعات بازاریابی ، شامل افراد، تجهیزات و روش های جمع آوری، دسته بندی، تجزیه تحلیل، ارزیابی و توزیع بموقع اطلاعات صحیح به تصمیم گیرندگان بازاریابی است. وظیفه سیستم اطلاعات بازاریابی ارزیابی، توسعه و توزیع اطلاعات می باشد (کاتلر، ۲۰۰۲: ۱۴۰). سیستم اطلاعات بازاریابی یک سیستم مداوم و رسمی، انعطافپذیر و […]
۲-۱۰-۱٫ گردشگری الکترونیکی
۲-۱۰-۱٫ گردشگری الکترونیکی سازمان جهانی گردشگری[۱] واژه گردشگری الکترونیکی را اینگونه تعریف می کند: واژه “گردشگری الکترونیکی” بمعنای کاربرد کسب و کار الکترونیکی[۲] در مسافرت و گردشگری است. گردشگری الکترونیکی یعنی دیجیتالی شده همه فرایندها و زنجیرههای ارزش در گردشگری، مسافرت و میهمان پذیری و فراغت. نکته قابل توجه در این واژه آنست که گردشگری […]
پایان نامه گردشگری و رسانه
گردشگری و رسانه با توجه به اینکه گردشگری یکی از نیازها و فعالیتهای مهم بشر امروزی است و از سوی دیگر از آنجا که بحث پیوند بین گردشگری و رسانه، به عنوان یکی از موضوعات مهم و اساسی عصر کنونی، رابطهای تنگاتنگ با توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوامع دارد و همچنین با در نظر […]
سبکهای یادگیری – سبکهای همگرا، واگرا، جذب کننده و انطباق یابنده
سبکهای یادگیری – سبکهای همگرا، واگرا، جذب کننده و انطباق یابنده نوع دیگری از دستهبندی سبکهای یادگیری به وسیلهی کلب (۱۹۸۵۹ انجام گرفته است. این دستهبندی بر اساس یک چرخهی چهار مرحلهای، مطابق شکل ۱-۲، به نام چرخهی یادگیری تجربهای[۱] بنا نهاده شده که از نظریه یادگیری او استخراج شده است (لایت[۲] و کاکس، ۲۰۰۲). […]
پایان نامه مدیریت درباره ارزیابی تکنولوژی ادغام شده در R&D
ارزیابی تکنولوژی ادغام شده در R&D این دسته از ارزیابی تکنولوژی در محیط کار دانشمندان و مهندسین یعنی درون سازمان ها یا موسسات R&D انجام می شود و غالبا” ارزیابی تکنولوژی
[دوشنبه 1399-03-19] [ 12:52:00 ب.ظ ]
|