شرکت پخش البرز)   […]
پایان نامه توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه اصفهان دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامه­ی کارشناسی ارشد رشته­ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی  توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا(مورد مطالعه:شعب بانک سینا شهر اصفهان)   استاد مشاور: دکتر آرش شاهین  مهر ماه 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.)   گرایش : صنعتی و سازمانی  عنوان: بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانک‌های شهرستان سپیدان     تابستان […]
پایان نامه تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت سیمان خاش
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه سیستان و بلوچستان دانشکده مدیریت تحصیلات تکمیلی   پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات گرایش مدیریت فراگیر  عنوان: تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت سیمان خاش 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در […]
پایان نامه مطالعه تطبیقی اثرات کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های دولتی و خصوصی
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق  دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A” رشته مدیریت بازرگانی – گرایش داخلی  عنوان مطالعه تطبیقی اثرات کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های دولتی و خصوصی  (شعب بانک ملی و ملت شهرستان کاشان) […]
پایان نامه شناسایی ابعاد موثر در موفقیت نظام مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سپه
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق – دانشکده مدیریت  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) مدیریت بازرگانی – گرایش : بازاریابی  عنوان : شناسایی ابعاد موثر در موفقیت نظام مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سپه (امور شعب منطقه شرق تهران)  تابستان 1393  برای […]
پایان نامه تعیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی(واحد نراق)  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی«M.A» (گرایش بازریابی) عنوان: تعیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری  (مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان قم) استاد مشاور: جناب دکترعباس کاظمی زمستان 1393 برای رعایت حریم […]
پایان نامه بررسی نقش فناوری اطلاعات جهت بهبود، ابزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری در نمایندگی ایران خودرو کرمانشاه در سال ۱۳۹۳
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی                            واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع : بررسی نقش فناوری اطلاعات جهت بهبود، ابزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری در نمایندگی ایران خودرو کرمانشاه در سال ۱۳۹۳ پاییز ۱۳۹۳ […]
پایان نامه بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد دانشکده اقتصاد-حسابداری-مدیریت پایان‏نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش:منابع انسانی  عنوان: بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری  مورد مطالعه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران 1393-1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]
پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی رابطه مند با عملکرد تجاری
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک (M.A) بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی رابطه مند با عملکرد تجاری (مورد مطالعه هتل های شهر تهران) سال تحصیلی 1393 […]
پایان نامه ارزیابی تأثیر تکنولوژی رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتری بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد  پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی  عنوان: ارزیابی تأثیر تکنولوژی رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتری بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی سال تحصیلی 1394-1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]
پایان نامه بررسی ارتباط بین جهت یابی ‏اطلاعات مشتری و کارایی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مؤسسه آموزش عالی ارس پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی  بین‌الملل بررسی ارتباط بین جهت یابی ‏اطلاعات مشتری و کارایی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (‏CRM‏) در بازارهای کسب و کار استاد مشاور: دکتر پرویز […]
پایان نامه سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشكده علوم انسانی   پایان نامه جهت دریافت درجه كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – تحول (M.A)   عنوان: سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی     شهریور 1394 برای رعایت حریم […]
پایان نامه سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی در شرکت بیمه آسیا
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت عنوان: سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی در شرکت بیمه آسیا برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از […]
پایان نامه سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشكده علوم انسانی پایان نامه جهت دریافت درجه كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – تحول (M.A) عنوان: سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی شهریور 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]
پایان نامه سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی  عنوان: سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی در شرکت بیمه آسیا برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) […]
پایان نامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گروه آموزشی مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری پایان­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول عنوان: تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران   نیمسال تحصیلی شهریور 1394 برای […]
پایان نامه ارشد:بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان
 دانلود متن کامل پایان نامه بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه )
پایان نامه عوامل موثر بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در قالب مدیریت
مقدمه: امروزه اقتصاد میتنی بر دانش از طریق عواملی مانند افزایش رقابت ،نوآوری های تکنولوژیکی وبازارهای جهانی قابل شناسایی است.از آنجا که در چنین جوامعی دانش نقش کلیدی در ایجاد و حفظ مزیت های رقابتی ایفا می کند؛شرکت ها و سازمان ها باید در هنگام شروع فعالیت در بازار توجه زیادی به دانش داشته باشند.علاوه […]
پایان نامه تاثیر دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
چرخه دانش مديريت سازمان بايد فرآيندهايي را طرح ريزي و پياده سازي نمايد تا كاركنان بتوانند دانش توليد شده در سازمان را با استفاده از اصول علمي مرتبط طبقه بندي نمايند. مطابق شکل(2-3) دانش طبقه بندي شده بايد با استفاده از ابزار مناسب به گونه اي نگهداري شود تا در زمان هاي مورد نياز به […]
پایان نامه رابطه بین تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری و موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
تبدیل داده به دانش تبدیل داده های جمع آوری شده به دانش مورد نیاز سازمان همواره یکی از مقوله های با اهمیت است. شکل(2-2) فرآیند ایجاد این این مهم را نشان می دهد. بطور حتم، تمام داده های جمع آوری شده قابل تبدیل به دانش نبوده و باید ابتدا از طریق پردازش، پالایش و سازماندهی […]
پایان نامه بررسی رابطه بین عوامل سازمانی و موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
تعریف دانش به منظور درک بهتر مفهوم مدیریت دانش باید ابتدا به بررسی مفاهیم داده، اطلاعات و دانش و تفاوت و ارتباط میان آنها پرداخته می شود. عبارات اطلاعات و داده، اغلب به جای عبارت دانش بکار برده می شوند ، اما در واقع آنها مفاهیم متفاوتی دارند و درک تفاوت آنها برای انجام یک […]
پایان نامه بررسی رابطه میان میزان مشتری گرایی و موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
تعریف تکنولوژی CRM: مندوزا و همکاران[1](2007) و هانسوتیا[2] (2002)، سیستم های تکنولوژی CRM را به عنوان یک جزء کلیدی در اجرا موفق CRM تعریف کرده اند. کالمتا[3](2006) اظهار داشت که سیستم های تکنولوژیکی CRM مزایای بیشماری را برای شرکت ها به همراه دارد، از آنجایی که آنها یک دیدگاه واحد از مشتریان عرضه می دارند […]
پایان نامه سنجش رابطه بین فضای کلی زندگی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری
تعریف مدیریت ارتباط با مشتری توسعه روزافزون فن آوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي دستاوردهاي فراواني را براي جامعه بشري به ارمغان آورده است و تاثير شگرفي بر زندگي مردم و نيز رفتار و مناسبات اجتماعي آنان گذارده است. يكي از مهمترين اين دستاوردها كه منجر به ا فزايش سطح آگاهي جامعه گرديده است، سهولت در […]
پایان نامه سنجش رابطه بین حقوق فردی در سازمان مدیریت ارتباط با مشتری
– قانون اساسی بقاء: توجه به مشتری در دو مثال فوق که مشابه آن بارها و بارها تکرار شده و می‌شود، چه نکته‌ای نهفته است؟ روشن‌ترین استنباط آن است که در موقعیت‌های شرح داده شده، بنگاه اصلیت و محوریت تعیین سلیقه و تصمیم‌گیری برای نوع مصرف کالا برای مصرف‌کننده را در خود می‌دید و آن […]
پایان نامه سنجش رابطه بین انسجام اجتماعی سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری
مرحلۀ مسابقه برای رضایت مشتری اما مرحلۀ چهارم نیز در این مسیر وجود دارد. به تناسب توسعه و گسترش توانایی‌های تولید محصول در عرصه‌های گوناگون و نیز پیشرفت امکانات حمل و نقل و ارتقاء توانایی‌های ارتباطی، به تدریج بازارها به روی همه گونه محصولات باز شده و به این ترتیب، عملاً رقابت آزاد بر سرتاسر […]
پایان نامه سنجش رابطه بین امکان توسعه قابلیت های فردی برای کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری
بخش اول:مدیریت ارتباط با مشتری: 2-1- سیر ارتباطات با مشتری ۱ ـ مرحلۀ آغازین: تولید محصول توسط مشتری برای خویشتن کالا یا خدمات از چه زمانی به وجود آمد؟ طبیعی است از زمان آغاز حیات بشر، بقاء و ادامۀ حیات او نیازمند تأمین مایحتاج ضروری بوده است. به این ترتیب، هر خانواده کالاها و خدمات […]
پایان نامه سنجش رابطه بین میزان پرداخت کافی و مناسب و مدیریت ارتباط با مشتری
– فرضیه های پژوهش فرضيه اصلی: بین مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت زندگی کاری در سازمان تامین اجتماعی استان گیلان رابطه وجود دارد. فرضيه فرعی1: بین مدیریت ارتباط با مشتری و پرداخت کافی و مناسب در سازمان تامین اجتماعی استان گیلان رابطه وجود دارد. فرضيه فرعی2: بین مدیریت ارتباط با مشتری و شرایط کاری […]
بررسی میزان پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری در بانک و عوامل مرتبط با آن
) فرضیه های فرعی تحقیق فرضیه 1:  وجود سطح مزیت نسبی بالاتر CRM، موجب تاثیر بهتر بر تعامل با CRM می شود. فرضیه 2: سازگاری بیشتر با CRM، موجب تاثیر بهتر بر تعامل با CRM می شود. فرضیه 3: پیچیدگی های کمتر مرتبط با CRM، تاثیر بهتر برتعامل با CRM را موجب می شود.(رابطه منفی) […]
دانلود پایان نامه ارشد : میزان پذیرشCRM ( مدیریت ارتباط با مشتری) در بانک و عوامل مرتبط با آن
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : مالی عنوان : میزان پذیرشCRM ( مدیریت ارتباط با مشتری) در بانک و عوامل مرتبط با آن
دانلود پایان نامه ارشد : مدیریت ارتباط با مشتری و رابطه آن با کیفیت زندگی کاری در سازمان تامین اجتماعی استان گیلان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : داخلی عنوان : مدیریت ارتباط با مشتری و رابطه آن با کیفیت زندگی کاری در سازمان تامین اجتماعی استان 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت