اهداف پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..8 1-4-1 هدف اصلی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………8
      1-4-2 اهداف فرعی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..8
      1-4-3  اهداف کاربردی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..8

فرضیه های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..9
قلمرو پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 9قلمرو موضوعی………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………….9
قلمرو زمانی……………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………….9
قلمرو مکانی……………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………9
مدل مفهومی پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………10
تعریف واژه­ها و اصطلاحات فنی وتخصصی……………………………… ……………………………………………………………………………11
    1-8-1 تعاریف مفهومی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 11
           1-8-1-1 استراتژی CRM………………………………..…….……………………….. ……………………………………………………………………………………..11
           1-8-1-2 روابط تجاری محور………………………………………………………………………………………………… ………………………………………… 11
           1-8-1-3 کانال­های ارتباطی……………………………………………………………………………………………………… ………………………………………… 12
           1-8-1-4 فن آوری

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

اطلاعات…………………………………………………………………………………………………… ………………………………………… 12
           1-8-1-5 تکنولوژی……………………………………………………………………………………………………………………………. ………………………………………… 12
            1-8-1-6 دانش مشتری………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………… 13
            1-8-1-7سازماندهی………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………… 13
  1-8-2 تعاریف عملیاتی…………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………… 14
           1-8-1-1 استراتژی CRM………………………………..…….……………………….. ……………………………………………………………………………………..14
           1-8-1-2 روابط تجاری محور………………………………………………………………………………………………… ………………………………………… 14
           1-8-1-3 کانال­های ارتباطی……………………………………………………………………………………………………… ………………………………………… 14
           1-8-1-4 فن آوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………… ………………………………………… 14
           1-8-1-5 تکنولوژی……………………………………………………………………………………………………………………………. ………………………………………… 14
           1-8-1-6 دانش مشتری…………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………… 15
           1-8-1-7سازماندهی…………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………… 15
         
                                                                                                                                                                                                                                                   
فصل دوم:ادبیات و پیشینه پژوهش
 
2-1 مقدمه……………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………17
2-2 مبانی نظری………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………18
    2-2-1  سیستم ارتباط با مشتری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..18
           2-2-1-1 سیستم ارتباط با مشتری از دیدگاه بارنت…………………….……………………….. …………………………………… 24
           2-2-1-2 اهداف سیستم ارتباط با مشتری از دیدگاه یول……………………………….. …………………………………… 25
           2-2-1-3 اهداف سیستم ارتباط با مشتری از دیدگاه سویفت……………………… …………………………………… 26
           2-2-1-4 اهداف سیستم ارتباط با مشتری از دیدگاه گالبریت و راجرز…………………….…………… 27
           2-2-1-5 اهداف سیستم ارتباط با مشتری…………………….…………………………………………………. …………………………………… 28
           2-2-1-6 قابلیت های سیستم ارتباط با مشتری…………………….……………………………………. …………………………………… 29
           2-2-1-7 طبقه بندی برنامه های کاربردی سیستم ارتباط با مشتری…………………………………………… 31
           2-2-1-8 مدیریت  مدیسیستم ارتباط با مشتری در بانکداری…………………….. …………………………………… 34
           2-2-1-9 جایگاه سیستم ارتباط با مشتری در نطام بانکداری ایران……… …………………………………… 36
    2-2-2 استراتژی CRM……………………..………..…….……………………….. ………………………………………………………………………………………………………………37
    2-2-3 روابط تجاری محور………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………… 38
    2-2-4 فن آوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………… 43
    2-2-5 مدیریت دانش……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………… 44
    2-2-6 سازماندهی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………… 45
    2-2-7 تکنولوژی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………… 46
    2-2-8 کانل های ارتباطی…………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………… 48
2-3 پیشینه پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………49
    2-3-1 پژوهش­های داخلی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..50
    2-3-2 پژوهش­های خارجی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..52
 
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………56
3-2 روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………57
3-3 جامعه پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………57
3-4 روش نمونه گیری و حجم نمونه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………57
3-5 ابزار پژوهش و روش جمع آوری داده­ها……………………………………………………………………………………………………………………………….58
3-6 روایی و پایایی ابزار پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..59
   3-6-1 روایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………59
              3-6-2 پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..60
3-7 روش­ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده­ها………………………………………………………………………………………………………………………………………60
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های پژوهش
4-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………64
4-2 آمارتوصیفی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….65
   4-2-1 وضعیت جنسیت مشتریان دربانک ملت……………………………………………………………………………………………………………………..65
   4-2-2 وضعیت تحصیلات مشتریان دربانک ملت……………………………………………………………………………………………………………….66
   4-2-3 مدت زمان استفاده از خدمات بانک ملت………………………………………………………………………………………………………………..67                    
4-3 تجزیه و تحلیل اطلاعات بانک ملت……………………………………………………………………………………………………………………………………………..70
   4-3-1 ضرایب رگرسیونی متغیرها دربانک ملت…………………………………………………………………………………………………………………..72
  4-3-2 ضرایب استاندارد شده متغیرها دربانک ملت………………………………………………………………………………………………………….74
  4-3-3 مقایسه مدل مستقل و مدل پیشنهادی………………………………………………………………………………………………………………………………75
  4-3-4مقدار کای دو…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..77
 
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات پژوهش
5-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….79
5-2 نتایج پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..80
    5-2-1 نتایج تجربی توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………80    
    5-2-2 نتایج تجربی استنباطی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….80
    5-2-2-1 فرضیه اول…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….80
    5-2-2-2 فرضیه دوم……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………81
    5-2-2-3 فرضیه سوم………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….81
    5-2-2-4 فرضیه چهارم…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….81
    5-2-2-5 فرضیه پنجم…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………82
    5-2-2-6 فرضیه ششم………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..82
    5-2-2-7 فرضیه هفتم………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….82
5-3 پیشنهادات پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………83
5-4 موانع و محدودیت­های پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..83
 
منابع و ماخذ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………84
پیوست­ها………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………93
 
 
 
فهرست جداول
 عنوان                                                                                                  صفحه                                                                     
 
(3-1)جامعه آماری و حجم نمونه بانک های مورد پژوهش……………….. …………………………………………………………………………………………………57
(3-2)ارتباط سؤالات با هر یک از متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………….58
(3-3)ضریب آلفای کرونباخ هرشش بانک مورد مطالعه……………………………………………………………………………………………………………………………60

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت