ترجیح مشتریان برای استفاده از محصولات صنایع غذایی به دلیل راحتی و آسایشی که این نوع شرکت ها ارائه می­دهد در حال افزایش است. به دلیل اینکه افراد این امکان را دارند که نیازهای غذایی خود را ساعت­ها خارج ازخانه از هرجا که دسترسی به فروشگاه دارند انجام دهند. بنابراین شناسایی ارتباط بین خدمات محصولات غذایی  و وفاداری مشتریان امری لازم و ضروری به نظر می­رسد.

فصل اول

1-1 مقدمه

1-2 بیان مسأله

1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق

1-4 پرسش اصلی تحقیق (مسأله تحقیق)

1-4-1 سؤالات فرعی تحقیق

1-5 فرضیه­های تحقیق

1-6 متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

1-7 اهداف تحقیق

1-7-1 هدف کلی

1-7-2 هدف جزئی

1-8 تعریف واژه­ها و اصطلاحات تخصصی

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت