دانلود پایان نامه ارشد: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک |
ترجیح مشتریان برای استفاده از محصولات صنایع غذایی به دلیل راحتی و آسایشی که این نوع شرکت ها ارائه میدهد در حال افزایش است. به دلیل اینکه افراد این امکان را دارند که نیازهای غذایی خود را ساعتها خارج ازخانه از هرجا که دسترسی به فروشگاه دارند انجام دهند. بنابراین شناسایی ارتباط بین خدمات محصولات غذایی و وفاداری مشتریان امری لازم و ضروری به نظر میرسد.
فصل اول
1-1 مقدمه
1-2 بیان مسأله
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق
1-4 پرسش اصلی تحقیق (مسأله تحقیق)
1-4-1 سؤالات فرعی تحقیق
1-5 فرضیههای تحقیق
1-6 متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی
1-7 اهداف تحقیق
1-7-1 هدف کلی
1-7-2 هدف جزئی
1-8 تعریف واژهها و اصطلاحات تخصصی
[دوشنبه 1398-07-29] [ 07:15:00 ب.ظ ]
|