برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده
مهمترین هدف از گسترش سیستم ها اینست که به طور موثر از منابع انرژی های تجدیدناپذیر نفت و گاز طبیعی استفاده نماییم. روش آنالیز اگزرژی برای پیش بردن این هدف مناسب است چرا که محل و نوع اندازه حقیقی از اتلاف را می تواند تعیین نماید که این اطلاعات می تواند به منظور طراحی سیستم های جدید استفاده شود.
در واقع آنالیز اگزرژی نشان می دهد که در دور شدن عملکرد یک سیستم از حالت ایده آل کدام اجزاء در این حرکت سهیم هستند و اینکه چه کاری می توانیم در جهت طراحی بهتر این سیستم ها به منظور بازگشت پذیری های کم انجام دهیم.
یکی از خصوصیات مشخص معادله مربوط به موازنه اگزرژی مورد بحث در هر جزء از سیستم حرارتی می تواند برحسب ترم هایی نظیر اگزرژی جریان و آنتروپی تولید شده جریان و نرخ اگزرژی های مناسب همچون سوخت و کار قابل دسترس نوشته شود.
با توجه به هزینه پایین سو

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

خت به ویژه گاز طبیعی در ایران استفاده از توربین های گازی یک روش سودمند جهت تولید سریع قدرت می باشد. آنالیز اگزرژی ما را قادر می سازد تا راندمان 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت