مقاله (پایان نامه) : شرطی سازی ارزشی

یکی از تاثیرگذارترین ایده‌ها در روان‌شناسی این است که رفتار انسان، به مقدار زیادی با دوست داشتن‌ها و دوست نداشتن‌ها هدایت می‌شود. در طول سه دهه گذشته، روان‌شناسی اجتماعی به میزان زیادی به نقش سازوکارهای شرطی سازی به عنوان منبعی از دوست داشتن و نداشتن افراد گرایش نشان داده است (والتر[۱]، ویل [۲]و داسینگ[۳]، […]

پایان نامه روانشناسی در مورد : ارزش ها

ارزش ها ارزش ها در حقیقت عبارتند از عمل گزینش یا انتخاب که آدمی در اوضاع مختلف زندگی به آن تکیه می‌کند و جهت‌گیری‌های اساسی و میل‌های عمیق و ریشه‌دار او و اشیایی را که نزد او از احترام و تقدس بهره‌مند هستند را در بر می‌گیرد(سیدی، ۱۳۷۸: ۶۲). بروس کوئن می‌گوید: ارزش ها باورهای […]

پایان نامه روانشناسی با موضوع رابطه بین ارزش‌های فرهنگی و گرایش‌های تفکر انتقادی

رابطه بین ارزش‌های فرهنگی و گرایش‌های تفکر انتقادی فرهنگ عبارت است از ارزش‌هایی که اعضـای یک گروه معین دارند، هنجارهایـی که از آن پیـروی می‌کنند و کالاهایی مادی که تولید می‌کنند (گیدنز[۱]، ۱۹۸۹). ارزش‌ها آرمان‌های انتـزاعی هستند، حال آنکه هنجارها اصول، عقاید معین و بایدها و نبایدهایی هستند که از مردم انتظار می‌رود آنها […]

دانلود پایان نامه مدیریت درباره کالاهای معاف از مالیات [۱]

معافیت مالیاتی برای بعضی کالاها و در بعضی مکانها مانند مناطق ازاد تجاری قابل اجراست . این معافیت مالیاتی موجب کاهش قیمتها در این مناطق و در قبال بعضی از این کالاها شده و همین موجب جذب بسیاری از گردشگران به این مناطق می گردد . برخی از افراد به مقصدهای خاصی سفر می […]

پایان نامه مدیریت : مدل مؤلفه های ارزش

مدل مؤلفه های ارزش به طور کلی در مورد درک مشتری نسبت به ارزش سه مؤلفه اصلی را به شرح زیر می توان مطرح ساخت: ناراضی کننده ها : خصوصیات مورد انتظار در یک

آدرس سایت برای متن کامل پایان نامه ها

 

کالا یا خدمت که عدم وجود آنها موجب آزردن و نارضایتی مشتری می شود ولی وجودشان برای مشتری خنثی عمل می […]

پایان نامه مدیریت درباره : ارزش از دیدگاه مشتری

ارزش از دیدگاه مشتری اخیرا در بین محققان مدیریت گرایش عمده ای به سمت ارزش از دید مشتری به چشم می خورد و این مساله از جنبه های متعددی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. مفهوم ارزش یکی از پرکاربردترین مفاهیم در علوم اجتماعی به طور عام و در ادبیات مدیریت به طور خاص […]

ارزش مشتری

ارزش مشتری در دنیای امروز بایستی از بازارهای بالغ و به حد کمال رسیده ای سخن گفت که ویژگیهای متفاوتی نسبت به گذشته دارند و از مهمترین ویژگیهای آنها می توان به مهارت و قدرت مشتری و کاهش تاثیر تبلیغات بر وی اشاره نمود. امروزه عرضه کنندگان در بازار کالاهای صنعتی و مصرفی با مشتریانی […]

پایان نامه مدیریت : اشکالات سیستم های سنتی ارزیابی:

اشکالات سیستم های سنتی ارزیابی: بر رویه های کهنه استوار است و گذشته نگر است. گرایش مالی دارد و برای سهامداران و مالیات بگیران مناسب می باشد. به ابعاد غیر مالی مثل؛ کیفیت محصولات و خدمات، رضایت مشتری و … توجهی ندارد. دیدگاهی داخلی دارد و درباره رقابت و بازار اندازه گیری بسیار اندکی به […]

پایان نامه مدیریت در مورد تعریف ارزش ادراک شده

تعریف ارزش ادراک شده بازاریابی مدرن بازاریابی اجتماعی است. بازاریابی اجتماعی از آن جهت در خدمت بازارگرایی است که جامعه و نیازهای آن را مدنظر قرار دهد و سپس بر روی سودآوری متمرکز گردد. سپس بازارهای ‌هدف را تعیین و رضایت مندی مطلوب را بصورتی موثر و کارا از رقبا دریافت کند. بنحوی که سلامت […]

مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری کلر [۱]

مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری کلر [۱] یکی از بهترین مدل‌های ارزیابی ارزش ویژه برند مبتنی بر رفتار مصرف کننده توسط آقای کوین کلر معرفی شده‌است. مطابق با این دیدگاه ارزش

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت