پایان نامه مدیریت : مدل مؤلفه های ارزش

مدل مؤلفه های ارزش به طور کلی در مورد درک مشتری نسبت به ارزش سه مؤلفه اصلی را به شرح زیر می توان مطرح ساخت: ناراضی کننده ها : خصوصیات مورد انتظار در یک کالا یا خدمت که عدم وجود آنها موجب آزردن و نارضایتی مشتری می شود ولی وجودشان برای مشتری خنثی عمل می […]

پایان نامه مدیریت در مورد تعریف ارزش ادراک شده

تعریف ارزش ادراک شده بازاریابی مدرن بازاریابی اجتماعی است. بازاریابی اجتماعی از آن جهت در خدمت بازارگرایی است که جامعه و نیازهای آن را مدنظر قرار دهد و سپس بر روی سودآوری متمرکز گردد. سپس بازارهای ‌هدف را تعیین و رضایت مندی مطلوب را بصورتی موثر و کارا از رقبا دریافت کند. بنحوی که سلامت […]

پایان نامه مدیریت با موضوع : ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری[۱]

ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری[۱] مطابق با این دیدگاه ارزش ویژه برند وابسته به ادراک مشتریان می‌باشد. و در صورتی‌که برند از دید مشتریان فاقد ارزش باشد ارزشمند بودن آن مطابق با تعاریف دیگر نیز بی‌معنی خواهد بود. به عبارت دیگر ارزش ویژه برند قدرت خود را از آنچه‌که مشتریان از برند تجربه […]

پایان نامه : تکالیف قانونی سازمان امور مالیاتی کشور و مأمورین مالیاتی در نظام مالیات بر ارزش افزوده

۲ ـ تکالیف قانونی سازمان امور مالیاتی کشور و مأمورین مالیاتی در نظام مالیات بر ارزش افزوده تکالیف قانونی سازمان مالیاتی دررعایت حقوق مؤدیان به طور کلی سازمان مالیاتی و مأموران آن به عنوان نمایندگان اجرایی دولت در امر مالیات موظف به انجام صادقانه و صحیح تکالیف قانونی خود و ارتباط با مردم و رعایت […]

دانلود پایان نامه حقوق درباره اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در ایران

موضوع تأمین مالی هزینه‌های دولت از طریق درآمدهای عمومی، بالاخص درآمدهای مالیاتی یکی از موضوعاتی است که در سال‌های اخیر در کشورمان نیز مورد تأکید قرار گرفته است.

آدرس سایت برای متن کامل پایان نامه ها

 

در سند چشم‌انداز بیست ساله ایران در افق سال ۱۴۰۴ هـ ش یکی از الزامات تبدیل درآمدهای نفت و گاز به دارایی‌های مولد به منظور […]

دانلود پایان نامه حقوق درباره مالیات بر ارزش افزوده در کشورهای مختلف

مالیات بر ارزش افزوده در کشورهای مختلف مالیات بر ارزش افزوده به دلیل نداشتن تاریخچه طولانی در ادبیات اقتصادی و فراتر از آن نداشتن سابقه طولانی در اجرا، سهم چندانی در مالیه عمومی نداشته است به گونه ای که کمتر از ۵۰ سال پیش، از آن تنها در حد یک نظریه نام برده می‌شد. […]

گستردگی پایه‌ و درآمدزا بودن مالیات بر ارزش افزوده

درآمد بالقوه مالیات بر ارزش افزوده به عواملی مانند «گستره پایه مالیاتی» و «گستره مشاغلی» که این نظام بر آن‌ها اعمال می‌گردد، بستگی دارد. البته کشورهای مجری این نظام مالیاتی بر حسب عواملی مانند توسعه یافتگی، تجربه اعمال مالیات بر ارزش افزوده و مسائل فرهنگی پیرامونی آن، ممکن است در گسترش پایه‌های مالیاتی با یکدیگر […]

دانلود پایان نامه مدیریت با موضوع شاخص های کارت امتیازی متوازن

این مدل، ضمن تعریف و تشخیص نیازها و تعیین شاخص های مالی و غیرمالی به اندازه گیری بهره وری سازمان می پردازد در این مدل، سازمان بر داده های حسابداری و مالی صرف، محدود نمی شود و می تواند شاخص هایی از قبیل سلامتی، رضایت مشتری و ارباب رجوع، روحیه پرسنل، کارایی فرآیندهای سازمانی و […]

دانلود پایان نامه مدیریت با موضوع مراحل برنامه ریزی

چالش های سرمایه گذاری در ساخت جایگاه های عرضه سوخت اطلاعات این بخش از گزارش حاصل مطالعات صورت گرفته بر روی وضعیت جایگاههای عرضه کشور در سایر بخش های قبلی است . همانطور که قبلاً گفته شد ، به دلیل مشکلات موجود در زمینه ساخت جایگاههای عرضه فرآورده ، بخش خصوصی تمایل چندانی برای ورود […]

فروش اینترنتی فایل پایان نامه مدل اینتر برند[۱]

مدل اینتر برند[۱] در این روش نرخ تنزیلی[۲] که از طریق ترکیب معیارهای با وزن‌های متفاوت که فرض می‌گردد قدرت برند را مشخص می‌کنند محاسبه شده و سپس درآمدهای متفرقه[۳] در

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت