پایان نامه کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی :بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی
با عنوان : بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی استان کردستان
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی
عنوان :
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی استان کردستان
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
مقدمه :
در چند سال اخیر واژه مدیریت ارتباط با مشتری توجه فراوانی را در حوزه بازار یابی فناوری اطلاعات و . به خود جلب نموده است مخصوصا افراد دانشگاهی فروشندگان نرم افزار مشاوران و کسب و کارها در این زمینه درگیر شده اند و مفهوم crm را که به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارائه ارزش بالاتری به مشتری است توسعه داده اند سازمان ها به طور گسترده ای تشخیص داده اند که مشتریان مهمترین دارایی شان هستند و به روابط با مشتریان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل و نیز فرصت هایی که نیاز به مدیریت دارد می نگرند .
این سیستم ها با ارائه اطلاعت در مورد پروفایل و تاریخچه مشتریان زمینه ی مهمی ار فرایند های اصلی شرکت به خصوص در حوزه بازاریابی فروش و خدمات به مشتری را پشتیبانی می کنند . به کار گیری سیستم های crm به طراحی مجدد فراینده های مشتری گرا منجر می شود . crm مستلزم رویگردی سازمانی و در تمام سطوح کسب و کار است که برای انجام کسب و کار و نه استراتژی ساده بازاریابی مشتری محور شوند .
با توجه به مطالب فوق در این پژوهش سعی می شود که رابطه میان کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی شهر مریوان در سال 1390 بررسی شده و مولفه هایی از کیفیت زندگی کاری که بر مدیریت ارتباط با مشتری موثر واقه می شوند ، مشخص گردد .
تعداد صفحه :173
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
 
 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت