پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : معماری ساختار و اجزا سیستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی – گرایش مالی و سرمایه گذاری 
با عنوان : معماری ساختار و اجزا سیستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی 
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی 
گرایش مالی و سرمایه گذاری 
عنوان :
معماری ساختار و اجزا سیستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی 
 

 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

چکیده :

در دنیای کنونی بدلیل رشد و توسعه فن آوری های اطلاعاتی و الکترونیکی همواره بر

سرمایه گذاری و بهره گیری از آنها توجه بیشتری به نسبت گذشته می گردد. ازآن جهت که بایست

این سرمایه گذاری ها با هدف کسب منافع سازمانی و توجیه اقتصادی صورت پذیرد. لذا داشتن

یک برنامه راهبردی ضروری است و بنظر می رسد که باید از ابزارهای استاندارد و مطمئنی نیز

استفاده شود. ازسویی دیگر مباحث تجارت کشاورزی علی الخصوص بازاریابی کشاورزی امرزوه

به یک قید مهم در فروش محصول و عرضه ورودی های این بخش تبدیل شده و مستقیما با

اهداف کلان امنیت غذایی و استقلال کشورها نیز گره خورده است. بنابراین این پژوهش سعی

در معماری چنین ساختاری را دارد.

دراین پژوهش سعی شده تا با استفاده از نظرات خبرگان به معرفی ساختار واجزاء بازاریابی

محصولات کشاورزی بپردازیم و ضمن تهیه و بررسی فرآیندها، نیازمندی ها، اهداف و انگیزه های

ذینفعان مختلف از این سیستم، معماری ساختاری آنرا به عنوان یک برنامه راهبردی وکلان جهت

توسعه فن آوری اطلاعاتی بمنظور استفاده آتی بدست آوریم. تا انشاءاالله در صورت امکان کشور

از فرآیندهای سنتی رهایی و به سوی الکترونیکی کردن آنها گام جدی بردارد.

این پژوهش براساس روش پیمایشی به شناخت وضع موجود کسب وکار و رابطه میان اجزاء

پرداخته و با بهره گیری از روش پژوهش بنیادی به شناسایی آنها، کسب و تحلیل داده پرداخته و

درخاتمه با استفاده از شاخص های استانداردی که در بررسی اعتبارسنجی مدل های ارائه شده در

طراحی و معماری سیستم های اطلاعاتی بکار می روند، سنجش اعتبار مدل ها را بررسی نموده

است.

این پژوهش با تاکید بر سه لایه نخست مدل کلان هرم معماری سازمانی و با استفاده از

چهارچوب کلی معماری سیستم های اطلاعاتی زکمن دیدگاه های مختلف هر یک از ذینفعان را

در سه لایه اول مدل زکمن بررسی و محصولات معماری خاصی را برای هر سلول از آن ارائه

نموده است.

تعداد صفحه :215

قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت