پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت :بررسی مقایسه ای بازده سبد اوراق بهادار شرکت های سرمایه گذاری و شرکت های تولیدی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی 
با عنوان : بررسی مقایسه ای بازده سبد اوراق بهادار شرکت های سرمایه گذاری و شرکت های تولیدی  در بورس اوراق بهادار تهران با تاکید بر بازده بازار
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
این پژوهش در تلاش است تا از طریق به کارگیری مدل جنسن اقدام به بررسی مقایسه ای بازده سبد اوراق بهادار شرکت های سرمایه گذاری و تولیدی در بورس اوراق بهادار تهران نماید . تعداد 72 شرکت از جامعه آماری پژوهش به عنوان نمونه انتخاب گردید . داده های مورد نیاز این پژوهش از صورت های مالی شرکت های مورد مطالعه طی سال های 1385 الی 1389 و در قالب نرم افزار Excelتهیه و سپس با استفاده از نرم افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند . از آزمون k-s برای نرمال بودن توزیع داده ها استفاده شد . برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی گردید. در بخش آمار توصیفی از آزمون مقابسه میانگین دو جامعه و در بخش امار استنباطی از ازمون لوین و t مستقل ، که حاوی دو قسمت آزمون تساوی واریانس دو جامعه و آزمون تساوی میانگین دو جامعه است استفاده گردید . بر طبق یافته های پژوهش بین بازده تحصیل شده از سرمایه گذاری های بورسی انجام شده توسط شرکتهای سرمایه گذاری و شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران رابطه وجود دارد . اما بین بازده تحصیل شده از سرمایه گذاری های بورسی انجام شده توسط شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و بازده بازار رابطه وجود ندارد . همچنین نتایج پژوهش نشان پژوهش نشان داد که در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ، بازده ناخالص اضافی نسبت به بازده بازار وجود دارد. 
تعداد صفحه :115
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت