پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی عوامل موثر بر جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی
با عنوان : بررسی عوامل موثر بر جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
گرایش مالی 
عنوان :
بررسی عوامل موثر بر جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی
 

 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی در هر کشوری مستلزم تشکیل سرمایه برای تامین منابع مالی لازم طرح های اساسی و زیر بنایی است ، اساسا سرمایه موتور توسعه کشورها بوده و کشور هایی که در داخل از سرمایه کافی برخوردار نیستند مجبور به استفاده از سرمایه های خارجی می باشند . کشور های در حال توسعه با توجه به کمبود شدید سرمایه در داخل به علل گوناگون نیازمند استفاده از سرمایه های خارجی بوده و هستند .
سرمایه گذاری مستقیم خارجی با توجه به اینکه دارای مزایایی دیگری غیر از تامین سرمایه از جمله انتقال تکنولوژی ، مدیریت ،با زاریابی و می باشد  از جایگاه ویژه ای نسبت به سایرانواع سرمایه گذاری ها برخوردار بوده و رقابت شدیدی در جهان برای جذب هر چه بیشتر آن در جریان است شناسایی زمینه ها و عوامل موثر در جذب FDI جهت موفقیت در این رقابت نفس گیر از اهمیت زیادی بر خوردار بوده و بدون این شناخت امید زیادی به موفقیت وجود نخواهد داشت .
هدف این تحقیق کمک به این شناخت است در این تحقیق با انتخاب کشور های در حال توسعه و شاخص های مختلف اقتصادی ، سیاسی ، جمعیتی ، و و با استفاده از ر وش آماری تحلیل عاملی و رگرسیون چند متغیره به تحلیل و شناسایی متغیر های تاثیر گذار بر جذب FDI پرداخته ایم ، نتیجه تحقیق بیانگر این واقعیت است که تعداد زیادی از متغیر های اقتصادی مالی اجتماعی و سیاسی و . وجود دارند که با درجات متفاوت بر جریان سرمایه گذاری مستقیم خارجی تاثیر گذارند اما در نهایت انچه مهم است خواست دولتها و ملت ها در حرکت صحیح دراین مسیر و از آن مهمتر درک ضرورت حرکت در این مسیر است .
تعداد صفحه :83
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت