پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت :بررسی ارتباط بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی 
با عنوان : بررسی ارتباط بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی 
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی 
عنوان :
بررسی ارتباط بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی 
مطالعه موردی : کارکنان بانک های خصوصی و دولتی شهر سنندج 
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
پژوهش پیشِ‌رو، ذیلِ مفاهیم رفتار سازمانی و با هدف بررسی رابطهبین میزان هوش هیجانی و بروز رفتارهای شهروندی سازمانی در شعبِ بانکی، طرح و اجرا شده است. به این منظور، کلیه­ی کارکنان بانک­های خصوصی و دولتیِ سطح شهر سنندج به عنوان جامعه آماری لحاظ و مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
این مطالعه از دیدِ روش، از انواع پژوهش­هایِ توصیفی ؛ از نوع همبستگی ؛ از منظرِ هدف کاربردی؛ به لحاظ شیوه گردآوری اطلاعات، پیمایشی؛ از نگرِ زمانی، مقطعی- عرضی  و بطور مشخص، مبتنی بر مدل معادلات ساختاری است. بر این اساس، برای سنجش مفاهیم اساسی پژوهش، به‌ترتیب پرسش‌نامه‌های هوش هیجانی برادبری و گریوز (۱٣٨۶) شامل ٢٨ سوال و رفتار شهروندی سازمانی پادساکف (۲۰۰۰) شامل ۲۰ سوال به‌کار برده شد. پایایی پرسشنامه‌ها به روش آلفای کرونباخ برای دو متغیر اشاره شده به ترتیب برابر با  ٨١٧.۰ و ٨۵٣.۰ محاسبه گردید. روایی آزمون نیز از دو روش اعتبار محتوا و اعتبار سازه با استفاده از روش­های تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی و شاخص KMO تایید شد.
یافته‌های نهایی پژوهش در نرم‌افزارهای spss و lisrel، حاکی از وجود ارتباط معنی‌دار، بین هوش هیجانی و ابعاد آن (شامل خودآگاهی، خودمدیریتی، آگاهی اجتماعی و مدیریت روابط) با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان در شعبِ بانکیِ موردمطالعه است.
تعداد صفحه :240
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت