پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی اثرات فناوری اطلاعات بر توانمندی سازی شغلی کارکنان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک 
با عنوان : بررسی اثرات فناوری اطلاعات بر توانمندی سازی شغلی کارکنان 
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
گرایش استراتژیک 
عنوان :
بررسی اثرات فناوری اطلاعات بر توانمندی سازی شغلی کارکنان 
(مطالعه موردی شرکت توزیع برق منطقه ای غرب استان کرمانشاه)
 

 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
ظهور فناوری جدید اطلاعات و تاثیری که بر جنبه های گوناگون زندگی داشته است به ظهور برخی تحولات بنیادی در روابط جوامع بشری منجر شده است . این پدیده  با سرعتی چشمگیر خواسته های بشری را تحت تاثیر قرار داده و نیازهای جدیدی را به وجود آورده است . امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را می توان به عنوان ابزاری نیرومند برای ارتقا کیفیت و کارایی کارکنان مورد استفاده قرار دارد . توسعه روز افزون ابزار های مبتنی بر این فناوری ها و سرعت فراوان تطبیق آن با نیازمندی های انسان موجب شده تا شکل جدیدی از محیط یادگیری و تعاملی خلاق فعال و فراگیر ایجاد شود .
امروزه اطلاعات یکی از مهمترین منابع قدرت در سازمان ها به شمار می رود براین اساس کسب اطلاعات به ویژه اطلاعاتی که به نظر می رسند نقش محوری یا راهبردی در سازمان داشته باشند می توانند برای ساختن یک پایگااه قدرت و نیز اعمال که به نظر می رسند نقش محوری یا راهبردی در سازمان داشته باشند می توانند برای ساختن یک پایگاه قدرت ونیز اعمال نفوذ در سازمان به کار رود .
در این تحقیق سعی بر این شده است از دیدگاه کارکنان شرکت برق منطقه ای غرب استان کرمانشاه ارتباط بین فناوری اطلاعات و توانمندی سازی کارکنان مورد بررسی واقع شد .
در این پژوهش ابتدا میزان کاربرد فناوری اطلاعات را در سازمان مورد بررسی قرار داده پس از اطمینان یافتن از کاربرد آن اثرات آن را بر توانمند سازی شغلی کارکنان بررسی نموده ایم .
تعداد صفحه :115
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت