پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی از دیدگاه مشتریان و کارکنان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی
با عنوان :  ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی از دیدگاه مشتریان و کارکنان
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
عنوان :
 ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی از دیدگاه مشتریان و کارکنان
 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
مقدمه :
امروزه با توجه به اهمیت حیاتی که صنعت بیمه در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ها دارا می باشد نیاز به آن اجتناب ناپذیر است . با این حال شاخص های توسعه بیمه ای که نشان دهنده رشد و پیشرفت در این صنعت است ، مانند سرانه حق بیمه ، نسبت حق بیمه به تولید ناخالصی داخلی و در صنعت بیمه ایران نه تنها قابل مقایسه با کشور های توسعه یافته دنیا نیست بلکه حتی پایین تر از کشور های در حال توسعه می باشد . یکی از دلایلی که صاحب نظران صنعت بیمه در این زمینه مطرح می کنند . عدم انطباق این پوشش های بیمه ای با آنچه که مورد نظر بیمه گذاران است می باشد . از این رو در این پژوهش کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین متولی بیمه های اجتماعی در ایران مورد ارزیابی قرار گرفته است .
در این پژوهش از مدل سروکوال که یکی از متداول ترین مدل هایی است که در زمینه ارزیابی کیفیت خدمات در بخش خدمات مورد استفاده قرار می گیرد برای سنجش میزان شکاف ابعاد پنجگانه کیفیت خدمات استفاده شده است . در بخش مبانی نظری پژوهش مفاهیم مرتبط با کیفیت ، خدمات ، کیفیت خدمات ، مولفه های مختلف کیفیت خدمات و معرفی سازمان تامین اجتماعی و تعهدات آن و در قسمت آخر پیشینه پژوهش مورد بررسی قرار گرفته است . پژوهش حاضر براساس ماهیت و روش ،پژوهش توصیفی – پیمایشی است و جامعه های آماری این پژوهش ، کلیه بیمه شدگان و کارمندان شعب تامین اجتماعی شماره یک و دو سنندج می باشند .
تعداد صفحه :172
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت