پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : ارائه مدلی جهت مدیریت ریسک پروژه های پتروشیمی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی
با عنوان :  ارائه مدلی جهت مدیریت ریسک پروژه های پتروشیمی 
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
عنوان :
 ارائه مدلی جهت مدیریت ریسک پروژه های پتروشیمی با تمرکز بر فاز ساختمان و نصب
مطالعه موردی : پروژه الفین سیزدهم ایلام
 

 
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
ریسک در پروژه یک رویداد غیرقطعی است که در صورت وقوع دارای اثر مثبت یا منفی بر روی اهداف پروژه می باشد.این عوامل ریسک زا و غیر قطعی می تواند دستیابی به اهداف پروژه های عظیم را تحت تاثیر قرار دهند. براین اساس، مدیریت ریسک پروژه شامل اقداماتی جهت شناسایی، تحلیل و پاسخگویی به موارد عدم قطعیت نقش موثری درحداکثرسازی نتایج رخدادهای مطلوب و به حداقل رساندن نتایج وقایع نامطلوب ایفا می نماید.
 در این تحقیق با کسب نظر خبرگان و با بکارگیری روش دلفی در سه مرحله و نیز بررسی ریسک های بالقوه در تحقیقات قبلی، مواردریسک براساس متولی ریسک و نیز تاثیر ریسک بر اهداف پروژه دسته بندی شده است. این تحقیق از لحاظ ماهیت، یک تحقیق اکتشافی بوده و از لحاظ ساختاری مطالعه موردی بر روی پروژه ساخت الفین سیزدهم می باشد. در ادامه میزان تاثیر هر ریسک بر روی اهداف پروژه (زمان، کیفیت، هزینه، ایمنی) با استفاده از مصاحبه مستقیم و تکمیل پرسشنامه براساس نظرات 34 تن از مدیران و متخصصین پروژه های ساخت پتروشیمی آنالیـز و اولویت بندی شده است.شاخص ترین ریسک های بدست آمده شامل: عدم نقدینگی کافرما، توان مالی ناکافی پیمانکار، برنامه زمانبندی فشرده، تحریم/جنگ، تورم قیمتها، اشتباه در زمانبندی و توالی فعالیتها، ضعف مدیریتی پیمانکار و .می باشد که جهت مقابله با تاثیرات منفی آن اقدامات واکنشی از قبیل: برنامه ریزی مالی مناسب و تهیه جریان نقدی، برنامه ریزی منابع و مواد، محاسبه ارزش کسب شده، استقرار سیستم مدیریت دانش و سوابق پروژه ها و . جهت پیاده سازی ارائه گردیده است.
تعداد صفحه :222
قیمت : شش هزار تومان


***
—-
پشتیبانی سایت :               SERDEREHI@GMAIL.COM
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
***  **** ***
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه 

نام*

ایمیل*

وب‌ سایت

 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت