پایان نامه در مورد E-CRM |
عنوان: بررسی تاثیر روابط عمومی […]
دانلود پایان نامه درباره کیفیت روابط
پایان نامه ارشد: تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازرگانی داخلی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت : تأثیرمولفه های E-CRM برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان دانلود متن […]
پایان نامه با موضوع CRM
پایان نامه نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای CRM متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر گروه مدیریت نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز) […]
پایان نامه با موضوع بام سبز
موردی بام سبز لاهیجان با بام سبز ماسال) پایان نامه بررسی و ارزیابی کتابخانه های دانشگاهی شهرستان سبزوار متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی عنوان پایان نامه: بررسی و ارزیابی کتابخانه های دانشگاهی شهرستان سبزوار بر اساس استانداردهای کتابخانه های دانشگاهی ایران استاد مشاور: دکترغلامرضا فدایی […]
دانلود پایان نامه روابط موضوعی
پیامدهای کاری و عملکرد مشتری متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایاننامه کارشناسی ارشد در رشتهی مدیریت بازرگانی (بازاریابی) بررسی روابط بین سرمایه گذاری سازمان در سرمایه اجتماعی ، تعلق کارکنان ، پیامدهای کاری و عملکرد مشتری (مورد مطالعه: بانکهای تجاری استان ایلام ) استاد مشاور: دکتر محمد تابان […]
پایان نامه در مورد بازاریابی سبز
نام نگارنده […] پایان نامه تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در مزیت رقابتی جذب مشتریان متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت موسسه آموزش عالی نیما دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی-بازاریابی گروه علوم انسانی عنوان پایان نامه: تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در مزیت […]
پایان نامه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی،گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی M.A عنوان : مطالعه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین در شرایط رقابتی(مطالعه موردی: مقایسه […]
پایان نامه ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط الکترونیکی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “MA” مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابی عنوان: “ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در شعب بانک پارسیان استان قم با استفاده از کارت امتیازی متوازن” تابستان 1393 […]
پایان نامه بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی نراق دانشکدهی علوم انسانی رساله جهت دریافت مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی -گرایش بازاریابی « بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر حفظ، نگهداری و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای پخش و توزیع»-(مطالعه موردی: شرکت پخش البرز) […]
پایان نامه بررسی نقش فناوری اطلاعات جهت بهبود، ابزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری در نمایندگی ایران خودرو کرمانشاه در سال ۱۳۹۳
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع : بررسی نقش فناوری اطلاعات جهت بهبود، ابزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری در نمایندگی ایران خودرو کرمانشاه در سال ۱۳۹۳ پاییز ۱۳۹۳ […]
پایان نامه مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان )
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پژوهشگاه مهندسی بحرانهای طبیعی شاخص پژوه پژوهشکده شاخص پژوه گروه مدیریت رساله دکتری رشته ی مدیریت گرایش منابع انسانی عنوان مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان ) 04 / 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]
پایان نامه مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما د پژوهشگاه مهندسی بحرانهای طبیعی شاخص پژوه پژوهشکده شاخص پژوه گروه مدیریت رساله دکتری رشته ی مدیریت گرایش منابع انسانی عنوان مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان )ر سایت درج […]
پایان نامه های دانلودی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات
در این صفحه لیست همه پایان نامه های رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات سایت سبز فایل را در یک صفحه می توانید ببینید و برای استفاده در پروپوزال ،پایان نامه، تحقیق ، پروژه ، گزارش سمینار و دیگر فعالیت های علمی خودتان از آنها استفاه کنید دانلود رایگان متن کامل پایان نامه کارشناسی ارشد:بررسی تاثیر فناوری […]
پایان نامه ارشد:بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان
دانلود متن کامل پایان نامه بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه )
دانلود پایان نامه ارشد:شناسایی عوامل موثر بر سیستم ارتباط مشتری
دانلود متن کامل پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر سیستم ارتباط مشتری
پایان نامه ارشد: تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان : تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری ( مورد مطالعه نمایندگی های مجاز ایران خودرو استان گیلان)
پایان نامه ارشد : بکار گیری داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های کلیدی تاثیرگذار جهت پذیرش و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش : کامپیوتر عنوان : بکار گیری داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های کلیدی تاثیرگذار جهت پذیرش و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان
دانلود پایان نامه ارشد: ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک های وب کاوی
[پنجشنبه 1398-06-14] [ 12:27:00 ق.ظ ]
|