2-1-2-معنای لغوی جرم18
2-1-2-1 معنای اصطلاحی جرم18
2-1-2-2- جرم از نظر، فقهی و حقوقی19
2-1-3-مفهوم بزهکار21
2-1-3-1-مفهوم بزهكاری21
2-1-3-2-مفهوم جوان24
2-1-4-مفهوم فضای مجازی25
2-1-4-1-مفهوم لغوی فضای مجازی25
2-1-4-2-ماهیت فضای مجازی25
2-1-4-3-تعریف فرهنگ فضای مجازی26
2-1-4-4- مؤلفه ها و ابعاد مادی فرهنگ مجازی27
2-1-5-بررسی شبکه های اجتماعی و تأثیرات آن ها بر ابعاد مختلف زندگی32
2-1-6-چگونکی بهره گیری جوانان از شبکه های اجتماعی مجازی: 34
2-1-7-مطالعات جمعیت شناختی کاربران36
2-1-6-شبکه های اجتماعی مجازی؛معرفی و تاریخچه39
2-1-7-شبکه‌ های اجتماعی در ایران41
2-1-8-علل پیوستن به شبکه های اجتماعی مجازی42
2-1-9-تعامل در شبکه های اجتماعی43
2-1-10-چگونکی بهره گیری جوانان از شبکه های اجتماعی مجازی44
2-1-11-تاریخچه شبکه های اجتماعی46
2-1-12-تاریخچه بزهكاری49
2-2-مبانی نظری53
2-2-1- نظریات جامعه شناختی معاصر در مورد جرم جعل در فضای سایبر53
2-2-2-نظریه های اندیشمندان معاصر در مورد ارتباط جمعی (شبکه های فضای مجازی) 54
2-2-2-1- نظریه ادوین امری 55
2-2-2-2-

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

نظریه جان ای. آ‌ر.لی 56
2-2-2-3- نظریه ابراهیم رشیدپور 56
2-2-2-4- نظریه جورگن 56
2-2-2-5- نظریه کارل هاولند 57
2-2-2-6- نظریه مانیوس اسمیت 57
2-2-2-7- نظریه آرانگارن 57
2-2-2-8- نظریه چارلز کولی 57
2-2-3- نظریات روان شناختی معاصر در مورد جرم جعل در فضای سایبر58
2-2-3-1- نظریه شری ترکل (خود در فضای مجازی ) 58
2-2-3-2- نظریه هاوارد راین گلد (اجتماعات مجازی در فضای سایبر) 58
2-2-4-نظریه جهانی شدن59
2-2-5-نظریه جهانی شدن فرهنگ60
2-2-6-نظریه جهانی شدن انقلاب اطلاعات61
2-2-7-نظریه تهاجم فرهنگی62
2-2-8-دیدگاه های سایر منتقدان63
2-2-9 دیدگاه زیست شناختی 67
2-2-10 دیدگاه روانشناختی 68
2-2-11 دیدگاه تیپولوژی کجروی69
2-2-12 دیدگاه جامعه شناختی70
2-2-12-1 نظریه کنترل اجتماعی 71
2-2-12-3 تظریه بی سازمانی اجتماعی 76
2-2-12-4 زمینه های بی سازمانی اجتماعی82
فصل سوم: روش شناسی تحقیق 83
3-1 روش تحقیق 84
3-2 جامعه ونمونه آماری 84
3-2-1 توصیف محل تحقیق85
3-2-2 روش نمونه گیری85
3-2-3 تعیین حجم نمونه 86
3-2-4 واحد تحلیل86
3-2-5 متغیر های مستقل و وابسته86
3-2-6 ابزار جمع آوری اطلاعات86
3-2-7 تعیین اعتبار و پایایی پرسش نامه86
3-2-8 روش استخراج و تحلیل داده ها87
3-2-9 موانع و محدودیت های تحقیق87
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها 88
4-1- تحلیل داده ها 89
4-2- اطلاعات دموگرافیک نمونه آماری 89
4-3-دموگرافیک نمونه عادی (عموم مردم) 90
4-3-1-برحسب جنسیت 90
4-3-2-برحسب سن 91
4-3-3-برحسب وضعیت تحصیلی92
4-4-تحلیل پرسشنامه93
فصل پنجم: نتیجه گیری 119
5-1 نتیجه گیری120
5-1-پیشنهادها125
منابع و مآخذ128
منابع 129

فهرست جداول
عنوان صفحه

جدول4-1 توزیع فراوانی افراد براساس گرو ه های تحت مطالعه89
نمودار 4-6 توزیع فراوانی افراد براساس جنسیت90
نمودار 4-7 توزیع فراوانی افراد براساس مقاطع سنی91
نمودار 4-8 توزیع فراوانی افراد براساس مقاطع تحصیلی92

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت