واحد تهران جنوب
دانشکده تحصیلات تکمیلی
گروه مهندسی برق گرایش قدرت
سمینار کارشناسی ارشد
عنوان:
بررسی مباحث تجدید ساختار صنعت برق
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده
تجدید ساختار صنعت برق منجر به یک تغییر اساسی در utility مجتمع عمودی انحصاری می شود. این تغییر قسمت اعظم تلاش مهندسین در تغییر ساختار سه قسمت شبکه مجتمع عمودی امروزی شامل: تولید، انتقال و توزیع می باشد. در یک محیط تجدید ساختار شده مسئولیت اصلی این سه قسمت مثل گذشته بقوت خود باقی است با توجه به اینکه با دستورالعمل های FERC انواع جدیدی از مجزاسازی، همکاری و قوانینی جهت ضمانت رقابت و عدم تبعیض در بهره گیری به تمام مصرف کننده ها تعیین خواهد شد. این بخش جوابگوی سوالاتی همچون، چرا نیاز به تجدید ساختار داریم؟ و چطور تجدید ساختار را به خدمت بگیریم؟ می باشد و موضوعاتی مثل اجزاء مهم مدلهای تجدید ساختار ، بازار برق، هزینه های حاشیه ای، قراردادهای گرفتگی
انتقا

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

ل، قراردادهای جبران کننده و نرخ انتقال مطرح خواهد شد. در این مبحث برروی فرآیند تجدید ساختار ایالات متحده آمریکا و تعدادی از کشورهای دیگر متمرکز می شویم و بعضی از مسائل را با جزئیات بیشتری بحث می کنیم و مقایسه ای بین آنها انجام می دهیم.
مقدمه

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت